Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

system-status
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که بخواهید یک سری تغییرات در افزونه ووکامرس را به حالت اولیه برگردانید و یا کلا اطلاعات پیش فرض را بخواهید بازگردانی نمایید. امروز کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس را برای شما توضیح خواهیم داد که شاید برخی مشکلات شما را برطرف نماید.

برای ورود به بخش وضعیت سیستم از قسمت پیشخوان وردپرس مراجعه نموده، سپس به قسمت ووکامرس رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی وضعیت سیستم می رویم. در آخر بر روی وضعیت سیستم  کلیک نموده تا وارد صفحه ی زیر شوید. صفحه ی باز شده وضعیت کلی وب سایت فروشگاهی شما را می دهد و به شما گزارش می دهد که سیستم فروشگاهی شما در چه وضعیتی قرار دارد اگر سیستم شما با مشکلی مواجه شده باشد به شما پیغامی جهت رفع خطا آن داده خواهد شد.

کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

در این بخش اطلاعات کلی از قالب – سرور – وضعیت جداول پایگاه داده فروشگاه افزونه های فروشگاهی فعال ووکامرس – برگه های ووکامرس و همچنین بخش پیکربندی ووکامرس را به شما می دهد.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

قسمت اصلی که ما با آن سر و کار داریم بخش  ابزار می باشد که برای دسترسی به آن باید از تب بالایی بر روی ابزار کلیک نمایید تا وارد قسمت ابزار های سیستمی ووکامرس شوید توجه نمایید این قسمت با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس متفاوت می باشد و این ابزار ها مربوط به هسته ی اصلی ووکامرس می باشد. در مطلب قبلی ابزار ها مربوط به ووکامرس پارسی برای شما توضیح داده شدند.

کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش وضعیت سیستم افزونه فروشگاهی ووکامرس

پس از ورود به بخش ابزار شما با قسمت های مختلفی روبرو خواهید شد توضیحات هر قسمت برای شما جلو آن ارائه شده است که ما به بررسی بخش های مهم و پر کاربرد  آن می پردازیم.

بخش نشست مشتری مربوط به تراکنش هایی است که کاربران در وب سایت شما انجام داده اند به طور مثال یک محصول را در سبد خرید خود قرار داده اند ولی هنوز خرید خود را نهایی نکرده است.

در قسمت نصب برگه‌های ووکامرس  اگر برگه های فروشگاه شما که در بخش تنظیمات فعال سازی فروشگاه ساز ووکامرس آن را ساختید بر اثر اتفاقی پاک شدند، از این قسمت شما می توانید برگه های پیش فرض را دوباره بر روی وب سایت خود نصب نمایید.

767 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!