Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » راه اندازی سایت نیازمندی با وردپرس

راه اندازی سایت نیازمندی با وردپرس

دسته بندی:

راه اندازی سایت نیازمندی با وردپرس:

پوسته نیازمندی وردپرس کلاسی پرس(ClassiPress)، مناسب جهت طراحی سایت نیازمندی با وردپرس می باشد.

اگر به دنبال وب سایت حرفه ای با ظاهری متفاوت برای سایت های آگهی و نیازمندی های خود هستید، پیشنهاد ما به شما کلاسی پرس است. در ادامه به امکانات این پوسته می پردازیم.

۵ استایل متفاوت و نامحدود رنگ بندی:

۵ استایل متفاوت و نامحدود رنگ بندی | سایت نیازمندی با وردپرسپوسته وردپرسی کلاسی پرس دارای ۵ استایل متفاوت می باشد که هر کسی بنا بر سلیقه ی خود می تواند یکی از این استایل ها را انتخاب کند. همچنین این پوسته دارای رنگ های متفاوتی است که می توانید با استفاده از آن ها سایت خود را کاملا سفارشی کنید.

فرم و زمینه دلخواه به همراه تعداد نامحدودی دسته بندی بسازید:

فرم و زمینه دلخواهاگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که مایلید برا ی دسته بندی های خود یک فرم و زمینه دلخواه بسازید. با این امکان قادر خواهید بود به ۵ روش متفاوت زمینه دلخواه خود و فرم های متفاوت طراحی کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

۴ مدل مختلف برای قیمت گذاری در آگهی ها:

4 مدل مختلف برای قیمت گذاری آگهی ها | سایت نیازمندی با وردپرسشما می توانید با ۴ روش مختلف بر روی آگهی های خود قیمت گذاری کنید و کسب درآمد خود را مشخص نمایید. این روش ها عبارتند از:

  • قیمت ثابت در هر آگهی: با انتخاب این گزینه می توانید برای  کلیه آگهی ها یک قیمت ثابت بگذارید.
  • قیمت در هر دسته: برای هر دسته می توانید یک قیمت دلخواه بگذارید.
  • % از قیمت فروشنده: یک درصد مشخص از قیمت آگهی را دریافت کنید.
  • هزینه فقط برای آگهی های ویژه: فقط بابت آگهی های ویژه هزینه دریافت کنید.

در این پوسته نیازمندی مواردی مانند آگهی ویژه و بسته های عضویت می توانند به درآمدزائی سایت شما کمک کنند .

وجود صفحه های اختصاصی برای ورود به سایت و عضویت:

یکی از مشکلات وردپرس عدم وجود صفحه اختصاصی ورود به سایت و عضویت در خود سایت است. اما پوسته ی کلاسی پرس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید  یک صفحه اختصاصی برای ورود به سایت و عضویت در آن ایجاد کنید. در این صورت کاربران می توانند به راحتی در سایت شما عضو شوند.
از امکانات دیگر این قسمت می توان به صفحه ی اختصاصی برای مدیریت آگهی ها اشاره کرد. در این قسمت کاربران می توانند به راحتی آگهی های خود را مدیریت کرده و یا اطلاعات کاربری خود را بروزرسانی کنند.

پیشخوان اختصاصی برای هر کاربر:

پیشخوان اختصاصی برای هر کاربر | سایت نیازمندی با وردپرسپس از اینکه کاربر در سایت ثبت نام می کند، می تواند یک پیشخوان اختصاصی داشته باشد . به این صورت که در این قسمت می تواند آگهی های ارسالی خود را ویرایش یا حذف کند، متوقف شده و یا فروخته شده اعلام نماید و آگهی های منقضی شده ی خود را دوباره منتشر کند.

 تنظیمات اختصاصی برای ایمیل ها:

نظیمات اختصاصی برای ایمیل ها | سایت نیازمندی با وردپرسپوسته نیازمندی کلاسی پرس دارای تنظیمات اختصاصی برای ایمیل های مدیر و کاربران است. بدین صورت که در تنظیمات ایمیل های دریافتی مدیر، امکان فعال و غیرفعال کردن ایمیل های آگهی جدید / آگهی های منقضی شده / ثبت نام کاربر جدید وجود دارد.
در قسمت تنظیمات ایمیل های دریافتی کاربر، امکان فعال و یا غیرفعال کردن ایمیل های تائید آگهی / منقضی شدن آگهی / فعال شدن بسته عضویت / یادآوری اتمام بسته عضویت وجود دارد.

بسته عضویت:

شما می توانید برای کاربران خود بسته عضویت تعریف کنید و سایت را برای آن ها جذاب تر کنید. مثلا می توانید بسته ای با عنوان ۴۰ هزار تومان برای یک ماه بسازید و مشتریان شما با پرداخت ۴۰ هزار تومان میتوانند در سایت شما به مدت یک ماه، بدون پرداخت هزینه دیگری آگهی بگذارند.
همچنین کلیه عملیات از جمله انقضای اعتبار، یادآوری جهت اتمام اعتبار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

جستجوی هوشمند:

این سایت دارای یک جستجوی هوشمند بر اساس برچسب هاست. زمانی که کاربر ابتدای یک کلمه را بنویسد سیستم به صورت هوشمند برچسب های آگهی های مرتبط را نشان خواهد داد .با این امکان مشتریان شما خیلی سریعتر به نتایجی که می خواهند می رسند.

چند ابزارک اختصاصی پوسته کلاسی پرس:

یکی از ابزارک های جالبی که این پوسته در اختیار شما قرار می دهد، ابزارک فیسبوک است که با تنظیم آن کلیه کسانی که صفحه فیس بوکتان را پسندیده اند را نمایش می دهد.
ابزارک هایی همچون آگهی های ویژه ، برترین آگهی ها، برترین آگهی های روز، آگهی های فروخته شده و … هم در اختیار شما قرار داده می شود.

آمار بازدید آگهی ها:

شما می توانید آمار کل و آمار بازدید در هر روز را مشاهده کنید. در واقع برای هر آگهی آمار بازدیدی تعبیه شده است. توجه داشته باشید که این فرآیند بدون نصب هیچ افزونه ای انجام می گیرد.

واکنشگرا (ریسپانسیو):

واکنشگرا (ریسپانسیو) | سایت نیازمندی با وردپرس
پوسته کلاسی پرس دارای قابلیت ریسپانسیو می باشد و این امکان را به شما می دهد که سایت شما بر روی انواع دسکتاپ ها، لب تاب ها، گوشی ها و تبلت ها به خوبی نمایش داده شود.

امنیت و بروزرسانی:

این سیستم از لحاظ امنیتی، مطمئن می باشد با مدیریت محتوای محبوب وردپرس هماهنگ شده است.

تنظیمات اختصاصی پوسته کلاسی پرس عبارتند از:

  • قابلیت تنظیم مدت زمان نمایش آگهی
  • امکان غیرفعال کردن نوار ابزار مدیریت
  • تنظیمات برای وضعیت نمایش دسته ها
  • تنظیمات جستجو و محروم کردن صفحات و پست ها از نتایج جستجو
  • تنظیمات رنگ بندی سایت
  • تنظیمات برای سفارشی سازی عنوان سایت ، لوگو سایت ، نام سایت ، نمادک سایت
  • امکان فعال کردن حالت دیباگ ( اشکال زدائی)
  • تنظیمات مختص به گزارشات ارسالی کاربران سایت
  • قابلیت اجازه دادن به کاربر برای ویرایش آگهی و انتشار مجدد آگهی
  • و ….

لینک دانلود قالب نیازمندی وردپرس ClassiPress

سفارش طراحی سایت نیازمندی و مشاهده نمونه های طراحی شده

2,853 بازدید ۶ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. هاشم می گه:
    ۱۵:۰۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۰ دی ۹۵

    سلام فارسیه؟ چه افزونه هایی نیاز داره این قالب؟

    • روناک وب می گه:
      ۱۳:۰۳ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۴ دی ۹۵

      سلام دوست عزیز،
      خیر این قالب انگلیسی و نسخه نال شده هست.
      در صورت نیاز به افزونه، بعد از فعال کردن قالب به شما اطلاعیه داده میشه که افزونه های مورد نیاز رو نصب کنید.

      موفق باشید.

  2. مسعود می گه:
    ۱۰:۵۳ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۶ بهمن ۹۵

    کار میکنه ؟؟؟

  3. مسعود می گه:
    ۱۰:۵۴ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۶ بهمن ۹۵

    منظورم اینه که نصب نمیشه آیا ایراد داره ؟
    باید چیکار کنم نصب بشه

  4. مسعود می گه:
    ۱۰:۵۶ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۶ بهمن ۹۵

    این بسته نمی‌تواند نصب شود. پوسته، پرونده‌ی استایل style.css را کم دارد.

    • روناک وب می گه:
      ۱۴:۳۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۹ اسفند ۹۵

      با سلام
      احتمالا بصورت کامل نصب نشده است
      برای بررسی دقیق تر میتوانید آدرس و اطلاعات لازم را ارسال نمایید تا بررسی شود

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!