Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

tips-for-elearning-translation
در ادامه آموزش افزونه ووکامرس امروز قصد داریم به آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس بپردازیم.یکی از مشکلاتی که کاربران ووکامرس دارند ترجمه قسمت های مختلف می باشد.در این مقاله می خواهیم به شما نحوه ی تغییر ترجمه بخش های مختلف ووکامرس را آموزش دهیم.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

برای تغییر کلمات و یا ترجمه ی آن ها باید از قسمت پیشخوان وردپرس بر روی گزینه ی ووکامرس فارسی کلیک نمایید. در اینجا برای شما زیر منویی باز می شود که گزینه حلقه های ترجمه را مشاهده می کنید.برای ورود به بخش حلقه ترجمه بر روی آن کلیک نمایید.مراحل ورود به این بخش در تصویر زیر موجود می باشد.

آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

در صفحه ی باز شده در قسمت روبرو کادر افزونه حلقه ی ترجمه را مشاهده خواهید نمود به عنوان نمونه ما می خواهیم از قسمت ابزارک فیلتر قیمت، کلمه ی صافی را به کلمه ی مقایسه قیمت تغییر دهیم. فیلتر قیمت در اینجا به عنوان ابزارکی است که مشتریان می توانند به راحتی قیمت مورد نظر کالای خود را انتخاب کنند. مشتری با انتخاب بازه قیمت باید بر روی دکمه صافی کلیک کند. ما در اینجا می خواهیم به جای کلمه ی صافی از کلمه ی مقایسه قیمت استفاده کنیم.

آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

برای تغییر ترجمه کلمه مورد نظر کار کافی است در قسمت کلمه ی مورد نظر نام کلمه ای که میخواهید ترجمه آن تغییر کند را نوشته و در بخش زیر یعنی جایگزین شود با کلمه ی جدیدی که می خواهید جایگزین کلمه قبلی شود را تایپ نمایید.سپس بر روی دکمه ی ذخیره حلقه کلیک نمایید تا تغییرات شما اعمال شود. حلقه ی مورد نظر شما در سمت راست اضافه می شود.برای بخش های دیگر هم از این قسمت می توانید نام ترجمه مورد نظر خود را تغییر دهید.

تغییر دادن نام برگه های فروشگاه:

برای تغییر نام برگه های فروشگاه ووکامرس نیازی به استفاده از حلقه ی ترجمه نیست. شما می توانید به بخش برگه ها مراجعه کنید و سپس برگه ی مورد نظر خود را جستجو کنید و بر روی نام آن رفته و بعد از انتخاب آن را ویرایش کرده سپس نام برگه را ذخیره نمایید تا نام آن را عوض شود.

956 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. اگهی تجهیزات شبکه می گه:
    ۱۰:۰۰ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۲ آبان ۹۵

    عالی بود تشکر

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!