Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

همانطور که می دانید برچسب ها نقش موئری در وب سایت شما جهت دسترسی کاربران به مطلب و محصولی خاص را ایفا می کنند.امروز قصد داریم به آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس برای شما بپردازیم.

در مطالب قبلی آموزش دسته بندی محصولات در افزونه ووکامرس و هم چنین تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس به صورت کامل گفته شد جهت دسترسی به قسمت های دیگر آموزش هم می توانید از بخش  به آن ها دسترسی پیدا کنید.

 

آموزش ایجاد برچسب محصولات

برای ورود به بخش برچسب ها کافی است از بخش پیشخوان وردپرس بر روی محصولات رفته و از منوی کشویی باز شده برروی برچسب ها کلیک نمایید. در تصویر زیر می توانید مراحل دسترسی به بخش دسته بندی ها را مشاهده نمایید.

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

پس از ورود به بخش دسته بندی با صفحه ای مشابه تصویر بالا روبرو خواهید شد.که بررسی هر قسمت از آن را توضیح خواهیم داد.بخش نام مربوط به نام برچسب های شما می باشد.در این قسمت شما می توانید برچسب هایی که در وب سایت شما پرکاربرد تر هستند را استفاده نمایید.

بخش نامک هم همانطور که در توضیح آن مشاهده می کنید نسخه لاتین واژه است که در نشانی‌ها (URLs)‌ استفاده می‌شود. برای نامگذاری فقط از حروف،‌ ارقام و خط تیره استفاده کنید. نمایش فقط با حروف کوچک خواهد بود.همانند دسته بندی محصولات بهتر است نامک را هم به صورت انگلیسی بنویسید ولی خب می توان از واژه های فارسی هم استفاده نمود.بخش توضیحات هم در برخی از قالب ها به کاربران نمایش داده می شود.

یکی از قسمت های دیگر هم که شما می توانید سریع تر دسته بندی خود را بسازید در هنگامی است که محصول خود را ثبت و ایجاد می نمایید.جهت ساخت برچسب در محصولات مورد نظر کافی است از قسمتی که محصول خود را ثبت می نمایید و  آموزش کامل آن در قسمت های بعدی برای شما قرار داده خواهد شد

tag2

از قسمت سمت چپ در بخش برچسب محصولات برچسب های مربوط به محصول را در هنگام افزودن ثبت نمایید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

720 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!