Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشتنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرسگاه ساز ووکامرس

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

در ادامه تنظیمات افزونه فروشگاه ساز ووکامرس در این بخش به تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می پردازیم که برای دسترسی به آن نیازمند ورود به تنظیمات ووکامرس می باشد.برای ورود به پیکربندی ووکامرس کافی است از بخش پیشخوان وردپرس برروی ووکامرس رفته سپس برروی پیکربندی رفته و روی آن کلیک نمایید.سپس از تب بالایی برروی حساب های کاربری کلیک نمایید تا وارد تنظیمات حساب کاربری شوید.در تصویر زیر می توانید مراحل دسترسی به آن را به صورت مرحله ای مشاهده نمایید.

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

پس از ورود به صفحه حساب های کاربری با بخش برگه های حساب کاربری مواجه خواهید شد که در قسمت برگه حساب من شما می توانید برگه ای که برای قسمت حساب کاربری هست را از این قسمت انتخاب نمایید.به صورت پیشفرض برروی برگه ی My Account که در  مراحل نصب اولیه آن را ایجاد کردید تنظیم شده است ولی شما می توانید برگه ی دیگری را که مد نظرتان هست از منوی کشویی انتخاب نمایید.

قسمت فعال سازی عضویت برای عضو گیری در وب سایت شما می باشد.که در قسمت اجازه نام نویسی در برگه پرداخت شما می توانید عضو گیری و ثبت نام را در هنگامی که کاربر پرداخت خود را انجام می دهد قرار دهید و دیگر نیازی نیست کاربر ابتدا در وب سایت شما ثبت نام کند سپس به بخش فروشگاه برای انجام خرید خود مراجعه کند.

اجازه نام نویسی در برگه “حساب کاربری من” این امکان را به شما می دهد که در صفحه حساب کاربری من شما می توانید فرم ثبت نام را نمایش دهید بهتر است این گزینه را فعال کنید تا در هنگامی که کاربر وارد این صفحه می شود بتواند ثبت نام خود را انجام دهد.

در بخش نمایش یاد آوری ورود مشتری در برگه “سفارش” شما در هنگام سفارش مشتری می توانید پیغامی مبنی بر ورود به وب سایت قبل از خرید را بدهید تا کاربر قبل از سفارش خود ابتدا به حساب کاربری خود در وب سایت وارد شود سپس سفارش خود را ثبت کند این کار برای مدیریت خرید ها و محصولات کاربر بهتر می باشد.

ساخت حساب کاربری

این بخش از دو قسمت تشکیل شده است.ساخت خودکار نام کاربری از ایمیل مشتری این امکان را به وب سایت شما می دهد تا نام کاربری مشتریان همان آدرس ایمیلشان باشد تا در مراجعات بعدی راحت تر بتوانند به وب سایت وارد شوند.همچنین اگر آدرس ایمیل مشابهی وارد شود این کاربر در وب سایت ثبت نام نمی شود و حتما باید آدرس ایمیل جدید وارد نماید

ساخت گذرواژه خودکار برای حساب مشتری در برخی از وب سایت ها یکی از دغدغه هایی که دارندگان وب سایت با آن روبرو می باشد کلمه گذرواژه است در فرم پرداخت این قسمت وجود دارد و خیلی از مشتریان و مراجعه کنندگان به وب سایت نمی دانند این بخش را چگونه تکمیل نمایند و با خرید از وب سایت به مشکل برمی خورند.توصیه می شود اگر مراجعه کنندگان به وب سایت شما افرادی هستند که با ساخت کاربری در وب سایت مشکل دارند تیک این قسمت را پر نمایید تا رمز عبور به صورت خودکار برای آن ها ساخته و به آدرس ایمیلشان ارسال گردد.اگر هم وب سایتی دارید که می دانید پرکردن این قسمت مشکلی ایجاد نمی کند می توانید تیک آن را غیرفعال نمایید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس در خواست خود را ثبت کنید.

1,909 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!