Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

از سری مطالب آموزشی روناک وب امروز در خدمت شما هستیم با آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

اگر تا بحال فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی ننموده اید با استفاده از این افزونه می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید.

ابتدا به تعریف ووکامرس که در وب سایت ووکامرس پارسی قرار دارد می پردازیم سپس به آموزش مراحل نصب فروشگاه ساز ووکامرس می پردازیم.

فروشگاه ساز ووکامرس چیست?

ووکامرس ، برترین افزونه ی فروشگاه ساز تحت وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی اقدام به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با امکانات مختلف کنید. با ووکامرس شما می توانید هر چیزی را به فروش برسانید. براحتی محصولات فیزیکی ، مجازی و یا حتی فایل های خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.

آموزش نصب افزونه ووکامرس فارسی:

اگر تا بحال افزونه ای از طریق مخزن وردپرس و یا بارگذاری نصب نکردید ابتدا آموزش نصب افزونه در وردپرس  را مشاهده نمایید سپس به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید.خب همانطور که گفته شد ووکامرس افزونه ای است که برروی وردپرس نصب می شود و شما توسط آن می توانید وب سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه اینترنتی همراه با امکانات زیادی تبدیل کنید.

برای نصب ووکامرس ابتدا باید بسته فارسی ساز ووکامرس و سپس هسته ووکامرس را نصب نمایید.برای این کار از دو راه که قبلا برای شما در بخش آموزش نصب افزونه توضیح داده شد می توانید استفاده نمایید که ما در این جا ابتدا آموزش نصب به صورت دستی را برای شما توضیح خواهیم داد و سپس به آموزش نصب از طریق مخزن وردپرس همراه با تصاویر خواهیم پرداخت.

687474703a2f2f7777772e616e70737468656d65732e636f6d2f696d616765732f636f6d6d657263652f776f6f636f6d6d657263652e706e67

روش اول : آموزش نصب افزونه به صورت دستی

برای نصب به صورت دستی کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

۱٫ ابتدا بسته فارسی ساز و هسته ووکامرس را در مسیر wp-content/plugins آپلود کنید.
۲٫ فایل های ZIP را از حالت فشرده خارج کنید.
۳٫ به مدیریت وردپرس / مدیریت افزونه ها رفته و ابتدا بسته فارسی ساز و سپس ووکامرس را فعال کنید.
۴٫ پس از فعال سازی ووکامرس ، پیغامی مبنی بر نصب افزونه به شما داده خواهد که در آموزش بعدی به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت

روش دوم : آموزش نصب افزونه از طریق مخزن وردپرس

جهت نصب افزونه فروشگاه ساز ووکامرس کافی است از قسمت پیشخوان به بخش افزونه ها رفته سپس برروی افزودن کلیک نمایید.در صفحه ی باز شده ابتدا نام Persian Woocommerce را در بخش جستجو تایپ نمایید و منتظر بمانید تا نتایج به شما نمایش داده شود سپس نام Persian Woocommerce به همراه دکمه نصب برای شما نمایش داده می شود.برروی نصب کلیک نمایید و منتظر بمانید تا بسته فارسی ساز ووکامرس برروی وب سایت شما نصب شود.

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

پس از نصب افزونه آن را فعال کنید.خب تا اینجا بسته فارسی سای برروی وب سایت شما نصب و فعال شد.برای نصب هسته ووکامرس هم باید همین مراحل را طی نمایید.فقط در بحش جستجوی افزونه ها بجای عبارت Persian Woocommerce باید عبارت Woocommerce  را  تایپ نمایید.سپس با صفحه ای مشابه عکس زیر روبرو خواهید شد که فقط کافی است برروی نصب کلیک نمایید.

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس

پس از نصب هسته اصلی ووکامرس کافی است آن را فعال نمایید.بعد از فعال سازی نیازمند تنظیمات افزونه فروشگاه ساز ووکامرس جهت راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود هستید که در مقاله ی بعدی به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. هم چنینن به معرفی چند قالب وردپرس که با ووکامرس سازگار هستند می پردازیم

اگر تا کنون فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی ننموده اید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید به شما توصیه میکنیم مطلب چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم را حتما مطالعه نمایید.

1,155 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!