Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » چگونه فونت دلخواه خود را بسازیم

چگونه فونت دلخواه خود را بسازیم

چگونه فونت دلخواه خود را بسازیم

چگونه فونت دلخواه خود را بسازیم

چگونه فونت دلخواه خود را بسازیم

امروز در خدمت شما هستیم با آموزشی در رابطه با چگونه فونت دلخواه خود را بسازیم.

با استفاده از پکیج هایی نظیر گوگل فونت و  Typekit که دارای هزاران فونت مختلف می باشند گزینه های بی شماری برای انتخاب فونت درست برای وب سایت شما وجود دارد.با این وجود در برخی مواقع محدودیت هایی برای انتخاب فونت هایی وجود دارد که توسط بعضی از کاربران طراحی شده است.راه های متعددی وجود دارد تا اینکه فونت دلخواه خود را طراحی کنید و از آن استفاده کنید.شما می توانید با مراجعه به یخش فونت وب به مقالات دیگر هم دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایید.

این مقاله به شما ابزار هایی جهت طراحی و استفاده فونت سفارشی شده را می دهد.

چرا طراحی فونت شخصی؟

طراحی فونت توسط طراحان خیلی تکنیکی می باشد و همچنین هزینه بر و زمان بر است.

به عنوان یک سرگرمی جالب طراحی فونت ساده با استفاده از ابزاری نظیر handwriting converter می تواند آن چیزی باشد که شما نیاز دارید.

در نهایت شما برای استفاده دیگران فونتی طراحی می کنید  که این فونت نیازمند این هستش که زمان خود را صرف توسعه آن نمایید.وهمچنین وقت و زمان خودرا برای نرم افزار های پیشرفته قرار دهید و حتی هزینه هایی برای آن پرداخت نمایید.

برخی از ابزار های های عمومی ساخت فونت دلخواه

ابتدا نگاهی به برخی از ابزار های عمومی می پردازیم برای افرادی که بخواهند به عنوان سرگرمی فونت شخصی طراحی کنند.این راه حل ها می توانند نقطه شروع خوبی باشند برای کسانی که می خواهند به صورت تکنیکی و فنی فونت خود را طراحی کنند.

PaintFont: این سرویس به شما این امکان را می دهد دست خط خود را به فونت تبدیل کنید و یا از فایلی که اسکن شده به عنوان قونت استفاده نمایید.

FontStruct: با استفاده از FontStruct شما می توانید فونت خود را با استفاده از شکل های هندسی طراحی کنید.

Metaflop:این ابزار به شما این امکان را می دهد فونت های ساده و آسان را سفارش سازی کنید و با استفاده از پارامتر های ساده آن را طراحی نمایید.

metaflop-interface-e1474549929592

در مقالات بعدی شما را با آموزش مرحله به مرحله ای ساخت فونت دلخواه خود آشنا می سازیم.باما همراه باشید

2,037 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!