Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

امروز با یک مقاله ی کاربردی در خدمت شما هستیم در رابطه با وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس.اگر اسم ووکامرس به تازگی به گوشتان خورده است و اطلاعاتی راجع به آن ندارید می توانید مطلب طراحی سایت فروشگاه با وردپرس و ووکامرس WordPress Woocommerce مشاهده نمایید.

وب هوک Webhook چیست؟

در واقع می توان وب هوک را این گونه تعریف کرد که یک روش و رویداد اطلاع رسانی می باشد که به URL انتخابی شما ارسال می شود . کاربران می توانند این رویدادهایی که اتفاق می افتد بر روی یک سایت فراخوانی و بر روی یک سایت دیگر پیکربندی کنند.وب هوک برای پشتیبانی از خدمات API های خارجی ،بسیار مفید است.

در ادامه به بررسی وب هوک در فروشگاه ووکامرس می پردازم:
وب هوک ها در ووکامرس ۲٫۲ معرفی شدند و از آنجا فعالیت خود را شروع کردند. وب هوک ها توانایی حذف و ویرایش کوپن ها ،سفارشات ،محصولات و مشتری ها را دارند و امکان استفاده از وب هوک با اعمال ووکامرس وجود دارد،به عنوان مثال :با استفاده از دستور زیرین شما می توانید یک وب هوک برای اضافه شدن محصول جدید به سبد خرید در هر زمانی استفاد کنید :

woocommerce_add_to_cart.

وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

آموزش ساخت وب هوک:

جهت ساخت وب هوک ابتدا به پیکربندی  در تب ووکامرس بروید سپس از قسمت بالا که در تصویر موجود است برروی Webhooks کلیک نموده و در قسمت آخر برروی افزودن کلیک نمایید تا وارد صفحه ی جدیدی شوید.که به توضیح هرکدام از فیلد های آن می پردازیم.

وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

وب هوک در فروشگاه ساز ووکامرس

نام : همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید ،نام به صورت پیش فرض بر روی ساعت و تاریخ تنظیم شده است،که شما می توانید به دلخواه آن را تغییر دهید.

وضعیت : حال شما می توانید وضعیت وب هوک را تغییر دهید که دارای ۳ گزینه است: فعال (ارائه محموله) و غیر فعال (عدم ارائه به علت شکست تحویل) و متوقف (عدم ارائه محموله)

موضوع : شما باید با توجه به نیاز خود یکی از موضوعات را انتخاب نمایید.

پیوند تحویل : در این قسمت URL است که بار وب هوک تحویل داده شده است.

محرمانه : یک کلید محرمانه که یک هش از وب هوک تحویلی می سازد و در هدر درخواست ارائه می شود در نهایت بعد از انجام تغییرات لازم ،انها را ذخیره نمایید و وب هوک جدیدی برای فروشگاه خود درست نمایید.

ویرایش و حذف وب هوک
وب هوک ساخته شده در همان صفحه پیکربندی ووکامرس نمایان می شود و شما میتوانید با استفاده از لینک های “ویرایش” و “زباله دان” زیر آن تغییرات را ایجاد نمائید.

 

1,324 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!