Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت وردپرسی گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس می باشد.هم چنین فایل پشتیبان می تواند شمارا در خیلی جاها نجات دهد.طبق نظر کارشناسان اگر از فایلی ۳ نسخه بکاپ یا همان نسخه پشتیبانی وجود نداشته باشد بدین صورت است که چنین فایلی اصلا وجود ندارد.

و امکان از دست رفتن اطلاعات و پاک شدن آن ها خیلی وجود دارد.حال فرض کنید این فایل ها اطلاعات وب سایت شما باشد.خیلی با چنین کاری مخالف هستند و نظرشان این است که فایل بکاپ هاستینگ و شرکت ارائه دهنده هاست موجود می باشد و نیازی به چنین کاری نیست در برخی موارد دیده شده که در شرکت های ارائه دهنده فایل بکاپ خراب گرفته شده است و مشکلاتی از قبیل دیتابیس در بسیاری وجود داشته است پس بهتر است که حتما از اطلاعات دیتابیس خود یک بکاپ تهیه کنیم وآن را در ایمیل و فضای ابری ذخیره کنیم که در مقاله ی افزونه گرفتن بکاپ دیتابیس وردپرس  به آن به صورت کامل پرداختیم.در این مقاله می خواهیم به گرفتن پشتیبانی کامل از وب سایت بپردازیم ولی با توجه به حجیم بودن اطلاعات برخی وب سایت ها دانلود بکاپ ها وقت گیر و هزینه بر می باشد.

حافظه های ابری چنین مشکل را برای ما حل نموده اند.بدین صورت که نیازی به انتقال اطلاعات برروی سیستم نمی باشد و فقط کافی است شما اطلاعات خود را برروی حافظه های ابری نظیری دراپ باکس و یا گوگل درایو انتقال دهید و در زمان مورد نیاز به آن ها مراجعه نمایید.

backup-wordpress-dropbox-header

امروز قصد داریم افزونه ای به شما معرفی کنیم که این کار را برای شما انجام می دهد.

افزونه WordPress Backup to Dropbox نام افزونه ای است که شما توسط  آن می توانید بکاپ کامل اطلاعات خود را به دراپ باکس متصل نموده و آن را مدیریت کنید.این افزونه فارسی به طور اتوماتیک از سایت شما بک آپ می گیرد و آن را در سایت دراپ باکس ذخیره می کند.الیته شما می توانید مشخص کنید که از هر چند ساعت یا روز یک بار بک آپ بگیرد.

ابتدا کافی است افزونه را از مخزن وردپرس نصب نمایید سپس وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید و تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید.

گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

گرفتن پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس

در ابتدا کافی است اکانت دراپ باکس خود را به افزونه متصل کنید سپس پس از اتصال اکانت  دراپ باکس به افزونه تاریخ و ساعتی که می خواهید از اطلاعاتتان بکاپ گرفته شود مشخص نمایید.بهتر است تاریخ و زمانی طوری تنظیم شود که بازدید وب سایت در آن موقع کمتر باشد تا بکاپ بهتر و سریع تر گرفته شود

و در قسمت پایین فولدر هایی که مد نظر شما هست را میتوانید انتخاب نمایید که فولدر wp-content مهم ترین آن ها می باشد و تمامی پلاگین ها،قالب و تصاویر آپلود شده در این فولد قرار دارند.پس حتما آن را انتخاب نمایید.

صفحه افزونه

644 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!