Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

در بخش قبلی به آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک برای سایت پرداختیم که  در این بخش از آموزش وب سایت روناک وب میخواهیم به دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی برای فروشگاه های اینترنتی بپردازیم

خب ابتدا به تعریف درگاه واسط که در وب سایت زرین پال می باشد می پردازیم.درگاه واسط پرداخت اینترنتی در واقع یک راهکار ساده، جامع و کار‌آمد برای قراردادن امکان پرداخت در بستر اینترنت و موبایل است. با استفاده از درگاه واسط پرداخت اینترنتی می توانید چندین درگاه پرداخت را به سادگی به وبسایت خود اضافه کنید، سریع‌تر و آسان‌تر امکانات پرداخت را به کسب و کار خود اضافه کنید و با خیالی آسوده درآمد خود را مدیریت کنید.

چند مزیت استفاده از درگاه واسط پرداخت اینترنتی یا غیر مستقیم:

  • نیاز به دریافت نماد الکترونیکی جهت اخذ درگاه در برخی از سرویس دهندگان درگاه واسط وجود ندارد.برخی از کسب و کارها چون نمی توانند مجوز لازم و کافی به شرکت اینماد جهت اخذ نماد الکترونیکی ارائه دهند با پرداخت اینترنتی به مشکل برمی خورند.
  • نیاز به ارائه مجوز خاصی جهت اخذ درگاه واسط پرداخت اینترنتی نیست و شما به راحتی می توانیند درگاه اینترنتی خود را بدون دردسر از شرکت واسط دریافت نمایید.
  • درگاه متعدد برای افزونه های وردپرسی :همانطور که می دانید افزونه های مختلفی برای وردپرس وجود دارد که دومورد مهم آن فروشگاه ساز ووکامرس و افزونه دانلود دیجیتال می باشد که به آموزش آن ها قبلا پرداختیم افزونه های دیگری هم هستند که آن ها نیازمند درگاه اینترنتی می باشند.جهت دریافت اکثر درگاه های مستقیم می بایست یا آن را کد نویسی کنید و یا آن را خریداری نمایید ولی درگاه های واسط اینترنتی به صورت رایگان آن هارا در اختیار شما قرار می دهند.که می توانید دونمونه از آن ها در آزمایشگاه زرین پال و فراگیت  مشاهده نمایید.
  • وجود شرکت های مختلف ارائه دهنده درگاه واسط پرداخت با شرایط و امکانات متفاوت و همچنین تعرفه های پرداختی مختلف

شرکت های ارائه دهنده ی درگاه واسط مختلفی وجود دارند در این بخش می خواهیم آموزش دریافت درگاه واسط از زرین پال را به عنوان نمونه برای شما قرار دهیم.

جهت دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی زرین پال ابتدا به وب سایت زرین پال به آدرس www.zarinpal.com مراجعه نمایید.

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

سپس در قسمت بالا که در تصویر مشاهده می نمایید بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

پس از پرکردن فیلد ثبت نام بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.سپس بعد از تایید ایمیل خود وارد وب سایت شوید تا مراحل بعدی دریافت درگاه واسط شما تکمیل گردد.

پس از ورود به پنل کاربری شما از شما مدارکی جهت تایید هویت شما درخواست میگردد که باتوجه به سیاست های شرکت ارائه دهنده درگاه واسط مختلف می باشد.

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

جهت ارائه مدارک و افزایش سطح کاربری خود برروی  ارتقا به سطح نقره ای کلیک نمایید ابتدا از شما اطلاعات هویتی پرسیده و دریافت می شود و در مرحله ی بعد

فایل اسکن کارت ملی و اسکن شناسنامه دریافت می گردد.پس از دریافت مدتی طول می کشد تا توسط کارشناسان درگاه واسط اینترنتی مدارک شما تایید شود.

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه واسط پرداخت اینترنتی

پس از تایید مدارک شما توسط کارشناسان و ارتقاع سطح کاربری شما باید از سمت راست و یا در بالای وب سایت برروی درگاه های پرداخت کلیک نمایید و از صفحه ی باز شده بروری درخواست درگاه پرداخت کلیک نمایید.

جهت فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین از شما اطلاعات وب سایتتان، شماره تماس و… دریافت میگردد.

پس از انتخاب گزینه ی ثبت درگاه جدید مدتی زمان می برد تا وب سایت شما توسط شرکت ارائه دهنده درگاه واسط تایید شود.و کد مرچنت یا همان کدی که وب سایت شما را به درگاه متصل می کند برای شما ارسال می گردد.که این کد را باید در قسمت تنظیمات افزونه ی مورد نظر خود وارد نمایید.

جهت نصب و آموزش استفاده از افزونه ها می توانید به آزمایشگاه زرین پال که لینک آن در بخش بالا قرار داشت مراجعه نمایید.

توجه کنید که این آموزش مخصوص دریافت درگاه از زرین پال و فعالسازی آن می باشد.شرکت های دیگر هم به همین نحو می باشند ولی شاید یکم متفاوت باشند

امیدوارم این آموزش مورد توجه شما خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد.

 

 

1,778 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!