Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

دسته بندی:

وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوای سایت و وبلاگ می باشد ، روزانه هزاران سایت با وردپرس راه اندازی می شود و میلیون ها صفحه وب در ورز بازدید می شود که از cms وردپرس برای راه اندازی و تولید این صفحات وب استفاده شده است . وردپرس به دلیل مزایایی که دارد همواره یکی از اصلی ترین گزینه های موجود برای طراحی سایت است . اگر قصد راه اندازی و طراحی سایت با وردپرس را دارید با روناک وب همراه شوید .

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست ؟

شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که اصلا وردپرس چیست و چه کاربردی دارد ؟ در پاسخ باید گفت وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگ و سایت می باشد که توسط آن می توان سایتهای پویا با قابلیتهای فراوانی مانند بروزرسانی و انتشار مطلب ، دسته بندی مطالب ، ایجاد برگه ، قابلیت نظر دادن کاربران برای مطالب و … راه اندازی کرد . هسته وردپرس با زبانهای برنامه نویسی php و mysql نوشته شده است و برای راه اندازی نیاز به سرور و هاست لینوکس دارد وب سایت اصلی وردپرس به آدرس wordpress.org می باشد همچنین قابلیت استفاده از وردپرس به صورت سیستم وبلاگدهی نیز وجود دارد که می توانید با مراجعه به سایت wordpress.com و عضویت در آن به وبلاگنویسی بپردازید البته به دلایلی پیشنهاد ما استفاده از وردپرس بر روی هاست شخصی است . برخی از مزایای طراحی سایت با وردپرس نسبت به cms های اختصاصی عبارتند از :

با توجه به توسعه دهندگان فراوانی که دارد امکان ایجاد هر نوع سایتی با وردپرس میسر می باشد .
مدیریت و استفاده از آن آسان بوده و در مدت کوتاهی می توانید کار با انرا بیاموزید .
امکان طراحی پوسته اختصاصی برای آن وجود دارد منظور از پوسته همان قالب وردپرس می باشد در واقع ظاهر سایت و رابط کاربری که بازدیدکنندگان با آن مواجه می شوند را پوسته ، تم و یا قالب می گویند .
از امنیت بالایی برخوردار می باشد .
امکان توسعه و افزودن قابلیتهای مورد نظر در مدت زمان کم نسبت به cms های اختصاصی را دارا می باشد .
متن باز و رایگان می باشد .
از سئو بالایی برخوردار می باشد و برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه شده است .
هزینه نهایی کار کاهش خواهد یافت .
امکان طراحی هر نوع سایتی را دارد .
زمان مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت معمولی با وردپرس کمتر از ۵ دقیقه می باشد !
و …

اگر قصد طراحی سایت ارزان و حرفه ای نسبت به سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی را دارید می توانید وردپرس را انتخاب کنید .

طراحی قالب وردپرس

بعد از اینکه تصمیم تان برای استفاده از وردپرس به عنوان cms سایت تان قطعی شد می توانید با طراحی قالب وردپرس مناسب موضوع سایتی که دارید ، ظاهری زیبا و حرفه ای را ایجاد کنید در طراحی پوسته وردپرس باید به نکاتی مانند : گرافیک و رابط کاربری ، کدنویسی استاندارد ، سرعت بارگذاری بالا ، واکنش گرایی و سازگاری با موبایل و تبلت ، امنیت کدها ، بهینه سازی سایت و سئو بالا قالب و … توجه کرد که هر کدام به نحوی در هزینه نهایی کار تاثیر گذار هستند .

جهت سفارش طراحی سایت با وردپرس و یا طراحی قالب وردپرس با تیم روناک وب تماس بگیرید .

 

3,115 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. بادی زنانه می گه:
    ۰۶:۴۸ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۹ آبان ۹۶

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!