Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

دسته بندی:

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

اگر به دنبال بهترین و کاملترین قالب در وردپرس هستید به جرات می توان قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس را به شما معرفی نمود.که در تمامی زمینه ها با استفاده از آن می توانید وب سایتی جامع و کامل طراحی کنید.سادگی راحتی کار با Enfold از فاکتور های اصلی آن می باشد که به شما کمک می کند با دانش کمی از وب به راحتی وب سایت خود را با طرحی متفاوت ایجاد نمایید.از ویژگی اصلی این قالب وجود صفحه سازی منحصر بفرد می باشد تا با استفاده از آن بتوان بهترین و خلاقانه ترین وب سایت هارا طراحی نمایید.

قالب وردپرس انفولد به سبب قابلیت های بالایی که دارد به یکی از محبوب ترین قاب های وردپرس تبدیل شده است.قالب وردپرس انفولد قالبی با طراحی حرفه ای و منحصر به فرد می باشد و همچنین از کدنویسی های مدرن روز و رنگبندی های منحصر به فرد برخوردار است. این قالب یک قالب بسیار پیشرفته، با امکانات بسیار زیاد و با محیط کاربری ساده می باشد.

با این قالب می توانید وب سایت دلخواه خود را راه اندازی کنید.

تیم روناک قالب انفولد را به عنوان حرفه ای ترین، پیشرفته ترین، پر امکانات ترین و راحت ترین قالب وردپرس به شما پیشنهاد میکند

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

تمام وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی، آموزشی، صنعتی و… با قالب انفولد وردپرس قابل طراحی می باشد.

با پوسته ی وردپرس انفولد که دارای پشتیبانی همیشگی و بروزرسانی می باشد می توانید بهترین و زیباترین سایت ها را طراحی و راه اندازی کنید.

ویژگی های اصلی قالب وردپرس انفولد:

واکنشگرا

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

قالب انفولد این قابلیت را دارد که می توان در موبایل و تبلت جزئیات سایت را به طور کامل مشاهده کرد.از انجا که امروزه کاربران موبایل ها و تبلت ها بسیار زیاد شده، با این امکان، سایت شما برای تمام کاربران تبلت ها، موبایل ها و کامپیوترها یک سایت زیبا و حرفه ای است.یعنی در نمایشگرهای مختلف مانند موبایل و تبلت طوری خود را تنظیم میکند که کاربر به راحتی بتواند به اجزای سایت شما دسترسی داشته باشد و محتوای سایت را کامل ببیند.

صفحه ساز پیشرفته

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

Enfold شامل یک صفحه ساز گرافیکی اختصاصی است که کاربری بسیار روانی دارد و به شما این امکان را میدهد که در کوتاه ترین زمان به خلق و ویرایش صفحات وب ساییتان بپردازید.انفولد دارای صفحه ساز پیشرفته و حرفه ای می باشد که تمام کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به سادگی با آن کار کنند.دلیل سادگی کار با این قالب عدم استفاده از شورت کد و عدم نیاز به کد نویسی می باشد.

شما به راحتی می توانید با کشیدن و رها کردن عناصر صفحه ی خود را طراحی نمایید و احتیاجی به کد نویسی برای طراحی صفحات نیست

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس

الف. عناصر ستون بندی: این عناصر این اجازه را به شما می دهد که عرض صفحه محتوای خود را از ۲۰% تا ۱۰۰%تقسیم کنید و با در کنار هم قرار دادن این ستون ها و قرار دادن محتوا در انها به راحتی میتوانید طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید.

homepagebuilder2

ب. عناصر محتوا: با استفاده از این بخش قادر خواهید بود تا محتوای صفحه خود را کامل نمایید. عناصری مانند پست های وبلاگ، فرم تماس، عکس متحرک، آیکون های زیبا، تب ها، جعبه آیکون، جدول قیمت و جدول معمولی، جعبه اطلاعیه، دکمه و … در این بخش قرار دارند که شما فقط باید هر کدام را که میخواهید ، با کشیدن و رها کردن در صفحه به محتوای صفحه خود اضافه کنید. تمام مراحل به صورت تصویری و انتخابی است و کاملا فارسی سازی شده است بنابراین این کار به سادگی هر چه تمام امکان پذیر است.

ج. عناصر چند رسانه ای: در این قسمت عناصر چند رسانه ای مانند انواع اسلایدر، انواع گالری عکس، گالری به شکل پازل، ویدئو، تصویر متحرک و … قرار دارد.

در سر برگ عناصر چند رسانه ای می توانید عناصری را ببینید که بوسیله آن ها می توانید گالری تصویر بسازید، ویدئو قرار دهید، اسلایدر پیشرفته (لایه ای) یا آسان بسازید، لوگوی همکاران و مشتریان را قرار دهید.این پوسته ایجاد اسلایدشو را از هر زمانی آسان تر کرده است. کافی است از عنصر EasySlider استفاده کنید و به راحتی چند تصویر یا نوشته انتخاب کنید.

د. اضافات پلاگین: شامل موارد مربوط به محصولات فروشگاه است.این بخش شامل دو قسمت مشبک محصولات و اسلایدر محصولات است. دو روش بسیار مناسب برای نمایش محصولات فروشگاه در صفحات مختلف که هر کدام دارای تنظیمات گوناگونی هستند.

تنظیمات قالب وردپرس Enfold

پنل تنظیمات قدرتمند

تنظیمات قالب وردپرس Enfold

تنظیمات قالب وردپرس Enfold

پنل تنظیمات این قالب یکی دیگر از موارد کاربردی آن است. در این بخش امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از محبوب ترین امکانات رنگ بندی است. قالب وردپرس انفولد در پنل تنظیمات خود دارای ۳۰ رنگ کلی از پیش تعریف شده است که رنگ سایت را به کلی تغییر میدهند.

مثلا با انتخاب رنگ مشکی، طرح کلی سایت مشکی میشود و رنگ متن ها و … سفید میگردد. همین طور برای رنگ های قرمز، نارنجی، بنفش، سبز، و … نیز رنگ سایر قسمت ها به شکلی تغییر میکند که متناسب با هم باشند.تمام ویژگی های سایت مثل طرح، رنگ، هدر و تمام امکانات سایت قابل شخصی سازی می باشد.

مثلا می خواهید رنگ فوتر را تغییر دهید یا آیکون های موجود در سایت را ادیت کنید، شماره تماس هایتان را بالای سایت قرار دهید و طرح های زیبا در سایت تان به وجود آورید، تمام این کارها با استفاده از قالب انفولد تنها با کشیدن و رها کردن المان ها انجام می شود.

المان های قالب انفولد را به راحتی می توانید وارد ستون ها کنید و به راحتی جابه جا کنید. اگر یک المان را به دفعات زیاد نیاز دارید لازم نیست همه ی این المان ها را از ابتدا ایجاد کنید می توانید از اولین المان ایجاد شده کپی کنید.

امکان راه اندازی فروشگاه:

راه اندازی فروشگاه وردپرسی با انفولد

راه اندازی فروشگاه وردپرسی با انفولد

با قالب وردپرس انفولد به خوبی می توانید در کنار سایت خود، محصولات خود را نیز به فروش بگزارید که این قابلیت محبوب بسیاری از کاربران است.

دموی فروشگاه انفولد  را می توانید مشاهده نمایید.

سئوی بالا:

بهینه سازی موتور جستجو قالب وردپرس انفولد

بهینه سازی موتور جستجو قالب وردپرس انفولد

قالب وردپرس انفولد سئوی قدرتمند و بالایی دارد شعار این قالب این است که گوگل هم عاشق انفولد است کد نویسی قالب ENFOLD به شکلی صورت گرفته که به کمک آن می توانید به بهترین نتایج در جستجوی گوگل دست یابید.

امکان راه اندازی سایت چند زبانه

سایت چند زبانه با قالب وردپرس Enfold

سایت چند زبانه با قالب وردپرس Enfold

با قالب وردپرس انفولد می توانید به خوبی یک سایت چند زبانه راه اندازی کنید.پشتیبانی از سیستم های چندزبانه در قالب وردپرس انفولد به اوج خود رسیده و قالب انفولد را به قالبی همه کاره بدل کرده است. با استفاده از افزونه ی WPML یا PolyLang همراه قالب منعطف انفولد خود را به جهان بشناسانید.

اسلایدر محبوب لایراسلایدر با افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی:

اسلایدر قالب وردپرس enfold

اسلایدر قالب وردپرس enfold

همراه قالب به صورت پیشفرض، اسلایدر بی نظیر لایراسلایدر هم نصب میشود. این اسایدر که به خودی خود ۱۵ دلار قیمت دارد دارای جلوه های بصری خارق العاده ای است که زیبایی سایت شما را مضاعف خواهد کرد.

المان های اسلایدشو :

  • EasySlider : این اسلایدر کار را برای شما بسیار راحت می کند. کافی است چند تصویر انتخاب کنید (در صورت تمایل می توان برای هر تصویر عنوان و توضیح نیز قرار داد و یا یک کلید قابل کلیک ایجاد کرد. هر چند هر اسلاید نیز می تواند یک لینک سراسری داشته باشد) و اسلایدشو را بسازید.
    • نمونه ای از آن را در این صفحه  می توانید مشاهده نمایید.
  • LayerSlider : این افزونه که به صورت پیش فرض همراه پوسته نصب می شود یکی از پیشرفته ترین افزونه های اسلایدشو برای وردپرس است.لایر اسلایدر پیشرفته دارای امکانات متعددی می باشد که با استفاده از آن می توانید اسلایدر هایی به صورت لایه ای با افکت های زیبا و جذاب ایجاد نمایید. نمونه ای از آن را در این صفحه  می توانید مشاهده نمایید.

 

دارای چندین نوع هدر:

هدر های قالب وردپرس انفولد

هدر های قالب وردپرس انفولد

انفولد دارای چندین نوع هدر میباشد که می توانید از آن ها در وب سایت خود با توجه به سلیقه ی خود استفاده نمایید.

دموی فارسی قالب Enfold

دموی انگلیسی قالب Enfold

دموی تجاری قالب Enfold

دموی خلاقانه قالب Enfold

دموی سفر قالب Enfold

جهت نمایش دمو های دیگر  برروی قالب وردپرس Enfold کاملترین قالب وردپرس کلیک نمایید.

[purchase_link id="2556" text="خرید" style="button" color="blue"]

7,259 بازدید ۲ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. عبادت قنبری پرمهر می گه:
    ۲۲:۵۳ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۶ مرداد ۰۱

    سلام
    در هنگام پرداخت خطای زیر اعلام می شود.
    خطا: شما باید یک درگاه برای استفاده از افزونه فعال کنید.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • مرجان اسدی می گه:
      ۱۰:۵۶ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۰ تیر ۰۲

      نیاز به پرداخت اینترنتی نیست
      با شماره پشتیبان سایت تماس بگیرید

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!