Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » غیرفعال کردن فید وردپرس RSS Feeds توسط افزونه و کد

غیرفعال کردن فید وردپرس RSS Feeds توسط افزونه و کد

همینطور که میدانید فید یا خوراک سایت به کاربران اجازه مشترک شدن و دنبال کردن مطالب سایت را می دهد و وجود آن میتواند از طریق اطلاع کاربران برای انتشار نوشته جدید تاثیر مثبتی در افزایش بازدید سایت داشته باشد. اگر در حال طراحی سایت کوچکی با وردپرس هستید که مطالب آن ثابت است و تغییر نمیکند میتوانید خوراک آنرا غیر فعال کنید، به صورت پیش فرض در تنظیمات wordpress امکان غیرفعال کردن فید وردپرس وجود ندارد. برای اینکار میتوانید از افزونه و کدهای معرفی شده در این آموزش وردپرس استفاده کنید و براحتی فید سایت تان را از کار بیاندازید.

یکی از دلایلی که میتواند انگیزه لازم برای از کار انداختن فید را ایجاد کند عدم امکان کپی نوشته ها از طریق فید سایت است، اگر دنبال کننده های فید سایت تان بسیار کم است یا اصلا کاربری از طریق فید سایت تان را دنبال نمیکنید میتوانید انرا غیرقعال کنید.

غیرفعال کردن فید وردپرس RSS Feeds توسط افزونه و کد

افزونه غیرفعال کردن فید وردپرس

توسط افزونه Disable Feeds میتوانید خوراک فید rss تمام بخشهای سایت را غیرفعال کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به بخش تنظیمات > خواندن تنظیمات بخش Disable Feeds Plugin که عبارتند از: امکان ریدایرکت آدرس فید به صفحه html ، نمایش پیام خطا ۴۰۴ در برگه خوراک سایت و یا عدم غیرفعال کردن خوراک را انجام دهید. در حالت پیش فرض افزونه سعی میکند کاربر را به صفحه مشابه هدایت کند به عنوان مثال اگر کاربر فید دسته وردپرس را وارد کرده باشد به برگه دسته بندی همان موضوع هدایت میشود.

افزونه غیرفعال کردن فید وردپرس

کد فانکشن برای غیرفعال کردن فید وردپرس

اگر به هر دلیلی نمیخواهید از افزونه استفاده کنید میتوانید با کپی کدهای زیر در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس یا افزونه اختصاصی سایت وردپرسی تمامی فیدها را غیرفعال کنید. پس از قرار دادن کدها در فانکشن اگر کاربری به صفحه فید سایت مراجعه کند با پیام خطایی که در خط دوم مشخص شده روبرو خواهد شد.

function wpb_disable_feed(){
wp_die( __('فید غیرفعال شده است. بازگشت به <a href="'.get_bloginfo('url').'">صفحه اصلی</a>!'));}
add_action('do_feed','wpb_disable_feed', 1);
add_action('do_feed_rdf','wpb_disable_feed',1);
add_action('do_feed_rss','wpb_disable_feed',1);
add_action('do_feed_rss2','wpb_disable_feed',1);
add_action('do_feed_atom','wpb_disable_feed',1);
add_action('do_feed_rss2_comments','wpb_disable_feed',1);
add_action('do_feed_atom_comments','wpb_disable_feed',1);

پیش از این در روناک وب آموزش نمایش تصاویر شاخص در خوراک وردپرس منتشر شده است که میتوانید برای قدرتمند کردن فید سایت تان از آن استفاده کنید.

1,675 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. علی می گه:
    ۱۰:۱۱ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۷ اردیبهشت ۹۶

    عالی بود

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!