Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلی

تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید تعداد مطالب مورد نمایش در صفحات مختلف قالب وردپرس را تغییر دهید تا تعداد پستهای صفحه اصلی کمتر یا بیشتر از برگه ی بایگانی، جستجو، دسته بندی موضوعات سایت و … باشد، این قابلیت بیشتر در پوسته هایی که دارای ستون کناری هستند و میخواهیم تعداد مطالب صفحه index با ستون کناری همتراز شود تا ظاهر سایت زیباتر جلوه کند کاربردی است. در این آموزش روناک وب به معرفی کد تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلی می پردازیم که میتوانید با قرار دادن آن در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس و یا افزونه اختصاصی سایت وردپرسی تان از آن استفاده کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلی

کد تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس

کد زیر را بین تگ های باز <?php و بسته <? پی اچ پی در فایل فانکشن پوسته قرار دهید. کد اول تعداد مطالب کل صفحات بایگانی تاریخی، دسته موضوعی، جستجو و … را تغییر میدهد اما کد دوم تنها برای تغییر تعداد نوشته های دسته بندی ها کاربرد دارد که باتوجه به نیاز پوسته وردپرس تان میتوانید از آنها استفاده کنید.

//code1 - all archive pages post
function number_of_posts_on_archive($query){
if($query->is_archive){$query->set('posts_per_page', 12);}return $query;}
add_filter('pre_get_posts','number_of_posts_on_archive');
// code2 - category page posts
if ($query-> is_category()){$query->set('posts_per_page', 15);}

پیش از این در روناک وب آموزش تغییر ادامه مطلب دسته وردپرس را منتشر کرده ایم که میتوانید توسط آن چند فایل single.php برای دسته های متفاوت در پوسته ایجاد کنید.

1,185 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!