Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تغییر زمان پاک کردن خودکار دیدگاه اسپم وردپرس

تغییر زمان پاک کردن خودکار دیدگاه اسپم وردپرس

مگر میشود وبمستر بود و با هرزنامه یا دیدگاه های اسپم مواجه نشد، معمولا افراد سودجو با ساخت و راه اندازی رباتهای تحت وب سعی میکنند در بخش دیدگاه یا نظرات سایتهایی که دارای رتبه خوبی هستند تبلیغات کنند و به هر طریقی که شده لینک محصول یا سایتشان را در متن نظر بگنجانند برای مبارزه با دیدگاه های اسپم کارکنان وردپرس افزونه ای به نام اکیسمت Akismet را بوجود آورده اند این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض موجود در بسته نصبی wordpress است که با فعال کردن آن میتوان تا حد بسیار زیادی مانع ارسال و ثبت دیدگاه های هرز و تبلیغاتی شد. اکسیمت به طور خودکار هر ۱۵ روز یکبار به طور کلی نظرات spam را پاکسازی میکند در این مطلب از روناک وب میخواهیم توسط کد تغییر زمان پاک کردن خودکار دیدگاه اسپم وردپرس را انجام دهیم تا نظرات اسپم زودتر حذف و پایگاه داده سایتمان بهینه شود پس تا انتها همراه ما باشید.

تغییر زمان پاک کردن خودکار دیدگاه اسپم وردپرس

کد تغییر زمان پاک کردن خودکار دیدگاه اسپم در افزونه akismet

به طور پیش فرض هر ۱۵ روز یکبار افزونه اکیسمت دیدگاه های اسپم spam و هرزنامه را پاکسازی میکند اینکار باعث بهینه شدن و افزایش سرعت پایگاه داده وردپرس میشود اما اگر سایتی دارید که با داشتن رتبه و بازدید بالا تعداد نظرات اسپم آن نیز خیلی زیاد است میتوانید با استفاده از کد زیر این زمان را کاهش دهید تا وردپرس تان سریعتر بهینه شود. کد زیر را در فایل فانکشن قالب یا افزونه اختصاصی سایتهای وردپرسی کپی کنید، با تغییر عدد ۷ میتوانید زمان حذف شدن خودکار دیدگاه های اسپم را کاهش یا افزایش دهید.

کد تغییر زمان پاک کردن خودکار دیدگاه اسپم در افزونه akismet

add_filter('akismet_delete_comment_interval','custom_spam_delete_interval');
function custom_spam_delete_interval(){return 7;}

پس از قرار دادن کد با مراجعه به بخش تنظیمات افزونه akismet اکسیمت میتوانید شاهد تغییر زمان پیشفرض از عدد ۱۵ به ۷ باشید. پیش از این در روناک وب افزونه جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس قرار داده شده که میتوانید از آن نیز استفاده کنید.

1,083 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!