Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » پشتیبانی کد میانبر توسط ابزارک وردپرس Shortcode Widget

پشتیبانی کد میانبر توسط ابزارک وردپرس Shortcode Widget

یکی از امکاناتی که با افزودن آن به پوسته های وردپرس میتوان امکان مدیریت بخشهای مختلف پوسته را به شکلی ساده و راحت برای مدیر سایت فراهم کرد ابزارکها می باشند همچنین توسط کدهای کوتاه میتوان امکان ایجاد اجزاء پوسته در بخشهای مختلف را ایجاد کرد. پیش از این در مطلب ساخت کد میانبر برای ابزارک وردپرس امکان ایجاد کدهای کوتاه هر ویجت را آموزش دادیم یعنی به جای اینکه پوسته مان از ابزارک پشتیبانی کند میتوانستیم کدکوتاه هر ابزارک را در بخشهای مختلف قالب قرار دهیم تا محتوای آن در بخش دلخواه نمایش داده شود. احتمالا برای شما نیز پیش آمده که بخواهید کد میانبری را در ابزارکها قرار دهید اما با مشکل عدم نمایش نتیجه شورت کد مواجه شده اید طوریکه تنها کد را در پوسته نمایش میدهد، در آموزش پشتیبانی کد میانبر توسط ابزارک وردپرس Shortcode Widget میخواهیم قابلیت نمایش نتایج کدهای میانبر را به ابزارکهای پوسته بیافزاییم پس تا انتها همراه ما باشید.

پشتیبانی کد میانبر توسط ابزارک وردپرس Shortcode Widget

پشتیبانی کد میانبر توسط ابزارک وردپرس توسط افزونه و کد

برای این منظور هم میتوان از افزونه  Shortcode Widget استفاده کرد و هم کد زیر را در ابتدای فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس یا افزونه اختصاصی سایت کپی کرد، سپس به بخش ابزارکهای سایت مراجعه کرده و با انتقال ابزارک متن به بخش دلخواه میتوانیم براحتی و تنها با انتخاب عنوان مناسب و قرار دادن کد میانبر در بخش محتوای ابزارک متنی از آن استفاده کنیم. (مطابق تصویر زیر)

پشتیبانی کد میانبر توسط ابزارک وردپرس توسط افزونه و کد

add_filter('widget_text','do_shortcode');

اگر از افزونه معرفی شده را نصب و فعال کردید دیگر نیازی به قرار دادن کد بالا در فایل فانکشن پوسته نیست. علاوه بر کدهای کوتاه میتوان امکان اجرا و نمایش نتایج توابع و کوئری های وردپرس در ویجت را فراهم کرد برای اینکار مطلب افزودن کد php به ابزارک وردپرس را که پیش از این در روناک وب منتشر شده مطالعه نمایید.

1,110 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!