Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نوشته ثابت برای دسته وردپرس Category Sticky Post

نوشته ثابت برای دسته وردپرس Category Sticky Post

همینطور که میدانید هر سایتی چندین فضای تبلیغاتی با توجه به پوسته اش برای کسب درآمد در نظر میگیرد، یکی از مهمترین و موثرترین نوع تبلیغات تبلیغ پست ثابت است که در این نوع تبلیغ نوشته ای به شکل ثابت در ابتدا یا انتهای مطالب قرار داده میشود که در آن معمولا یک بنر به همراه چند خط توضیح و لینک به سایت محصول وجود دارد علاوه بر پست ثابت تبلیغاتی ممکن است بخواهید نوشته ای را به شکل ثابت در ابتدای مطالب سایت نمایش دهید که این پست میتواند اطلاعیه یا یکی از مهم ترین مطالب سایت باشد. در این مطلب از روناک وب قصد معرفی افزونه ای جهت نمایش نوشته ثابت برای دسته وردپرس Category Sticky Post را داریم که توسط آن میتوانید برای هر دسته یک یا چند نوشته را به شکل ثابت در ابتدای لیست مطالب قرار دهید و بازدهی تبلیغات یا محصولات تان را به این شکل افزایش دهید، پس تا انتها همراه روناک وب باشید.

نوشته ثابت برای دسته وردپرس Category Sticky Post

نمایش نوشته ثابت برای دسته وردپرس

سایتی با موضوع نرم افزار را در نظر بگیرید که دارای فروشگاه محصولات نرم افزاری نیز می باشد، طبیعتا با نمایش هر محصول در دسته بندی مرتبط میتوان فروش بیشتری داشت به عنوان مثال مطلب فروش لایسنس آنتی ویروس را به شکل ثابت در دسته دانلود آنتی ویروس، پست فروش بازی را در بالای مطالب دسته دانلود بازی و … نمایش میدهیم. برای این منظور میتوان به سادگی از افزونه Category Sticky Post استفاده کرد. پس از نصب و فعال سازی افزونه جعبه تنظیمات جدیدی در بخش افزودن نوشته تازه اضافه میشود که با انتخاب دسته مورد نظر به همراه نوع مطلب میتوان نوشته را در صفحه دسته انتخاب شده به شکل ثابت نمایش داد. در هنگام طراحی قالب وردپرس با نوشتن استایل مناسب برای کلاس category-sticky میتوان مطالب ثابت را از سایر نوشته های دسته متمایز کرد.

پیش از این در روناک وب افزونه قرار دادن ایکون برای دسته وردپرس را معرفی کردیم که میتوانید با استفاده از آن برای هر دسته تصویر یا ایکون در نظر بگیرید و پوسته وردپرس تان را حرفه ای تر کنید.

874 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!