Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه ثبت نام و ورود وردپرس به صورت ایجکس Ajax Login & Register

افزونه ثبت نام و ورود وردپرس به صورت ایجکس Ajax Login & Register

اگر میخواهید در سایت وردپرسی تان امکان عضویت کاربران را فراهم کنید میتوانید از بخش تنظیمات به منو همگانی رفته و از قسمت عضویت تیک گزینه هر کسی می‌تواند نام‌نویسی کند را بزنید پس از فعال کردن امکان ثبت نام کاربران و بازدیدکنندگان باید آدرس فرم عضویت و لاگین شدن به پیشخوان را در قسمتی از قالب قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند براحتی در سایت عضو شوند برای حرفه ای تر کردن این بخش میتوان از هر کسی می‌توان از افزونه ثبت نام و ورود وردپرس به صورت ایجکس Ajax Login & Register استفاده کرد تا فرم ورود یا عضویت در سایت بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه در لایت باکس به کاربر نمایش داده شود. در این مطلب از روناک وب به معرفی چند افزونه کاربردی میپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

افزونه ثبت نام و ورود وردپرس به صورت ایجکس Ajax Login & Register

افزونه ثبت نام و ورود وردپرس

اولین افزونه ZM Ajax Login & Register نام دارد که توسط ان میتوان علاوه بر امکان عضویت و لاگین آژاکس قابلیت ورود توسط اکانت فیسبوک را نیز در سایت ایجاد کرد. پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تنظیمات آن میتوانید مشخصات برنامه فیس بوک و سایر تنظیمات فیلدهای ثبت نام را انجام دهید سپس ۲ برگه برای قرار دادن کدهای میانبر [ajax_login] و [ajax_register] که برای ایجاد صفحه ثبت نام و ورود هستند بسازید. میتوانید از بخش ابزارکها ویجت افزونه را در محل مورد نظر از ابزارکهای قالب وردپرس قرار دهید.

دومین افزونه Login With Ajax نام دارد که تقریبا تمام امکانات پلاگین اول را بجز قابلیت ورود توسط فیس بوک را در اختیارتان قرار میدهد. کار با افزونه بسیار ساده و راحت می باشد پس از نصب و فعال کردن میتوانید ابزارک افزونه رو در ستون کناری قالب وردپرس تان قرار دهید تا امکان عضویت، ورود، بازنشانی رمز عبور و … به صورت ایجکس برای کاربر فراهم شود.

هر دو افزونه معرفی شده از زبان فارسی پشتیبانی میکنند و براحتی میتوانید تنظیمات آنها را انجام دهید. پیش از این در روناک وب افزونه ورود به وردپرس از طریق پروفایل شبکه اجتماعی را معرفی کردیم که میتوانید از ان نیز در سایت تان استفاده کنید.

1,723 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!