Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه نمایش وقایع روی تقویم در وردپرس Event Calendar

افزونه نمایش وقایع روی تقویم در وردپرس Event Calendar

احتمالا برایتان پیش آمده که بخواهید رویدادهای آینده سایت را اطلاع رسانی کنید و یا به عنوان مثال در سایت گردشگری بخواهید زمان برگذاری آخرین تورها را به همراه توضیحات و تصویر بر روی تقویم نمایش دهید تا کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند راحت تر تور مورد نظر را انتخاب و ثبت نام کنند، برای ایجاد این قابلیت میتوانید از افزونه نمایش وقایع روی تقویم در وردپرس Event Calendar استفاده کنید. این افزونه ها امکان ثبت وقایعی که قرار است در آینده و تاریخ مشخصی برگذار شود را دارند حتی میتوان توضیحاتی کامل به همراه چندین عکس، لینک به مطالب سایت، نمایش محل رویداد بر روی نقشه گوگل، انتخاب آدرس محل تور و … را برای هر رویداد ثبت کرد و در نهایت تقویم را در برگه ای خاص نمایش داد همچنین امکان استفاده از ابزارک برای نمایش تقویم وقایع وجود دارد. در این مطلب از روناک وب به معرفی چند افزونه کاربردی در این زمینه می پردازیم پس تا انتها همراه روناک وب باشید.

افزونه نمایش وقایع روی تقویم در وردپرس Event Calendar

افزونه نمایش وقایع روی تقویم در سایت وردپرسی

یکی از بهترین پلاگینها برای ایجاد این قابلیت به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی افزونه WordPress Event Calendar می باشد از قابلیتهای افزونه میتوان به مواردی مانند: امکان ثبت بی نهایت رویداد در تقویم برای روزهای مختلف و تعیین دسته بندی برای وقایع، طراحی واکنش گرا برای سازگاری با موبایل و تبلت، امکان نمایش تقویم روادید در ابزارک، قابلیت نمایش توضیحات و تصویر هر رویداد تنها با کلیک بر روی رویداد در تقویم، امکان انتخاب فرمت تقویم، قابلیت تکرار وقایع در هر روز، هفته، ماه یا سال و … اشاره کرد.
پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تب آن میتوان تنظیماتی مانند انتخاب رنگ تقویم، رنگ متن و نوشته و اعداد و … را انجام داد و از همین بخش رویداد ها را اضافه کرد. در هنگام افزودن رویداد میتوان تعیین کرد که این رویداد در روز، هفته، ماه یا سال تکرار شود. افزونه نمایش وقایع روی تقویم دیگر میتوان به Event Calendar WD و The Events Calendar اشاره کرد که عملکردی کاملا مشابه با افزونه معرفی شده دارند و تنها در برخی جزئیات و امکانات متفاوت هستند.

از این افزونه ها میتوان برای ایجاد تقویم حرفه ای در سایت نیز استفاده کرد برای اینکار باید تمام وقایع یک سال را که در تقویم رسمی کشور وجود دارد به آن اضافه کرد و با استفاده از کد میانبر یا ابزارک در برگه یا ابزارکهای قالب وردپرس نمایش داد.

1,590 بازدید ۲ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. gasht می گه:
    ۱۹:۲۹ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۲ خرداد ۹۵

    این افزونه ها خیلی جالب هستند اما مشکلشون شمسی نبودن تقویم آنهاست
    آیا راه حلی هست؟

    • روناک وب می گه:
      ۲۰:۱۹ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۲ خرداد ۹۵

      توی افزونه هایی که معرفی کردیم یکی دو موردشون از زبان فارسی پشتیبانی میکنن ولی پشتیبانی از تقویم هجری شمسی رو نمیدونم، احتمالا در آینده با گسترش تعداد کاربران افزونه ها پشتیبانی از تقویم هجری شمسی هم به اونها اضافه بشه. اما راه حل: افزودن تقویم شمسی به صورت اختصاصی هست که میتونید هزینه اضافه کردن تقویم هجری شمسی رو پرداخت کنید تا برنامه نویسا یا با نوشتن افزونه یا ویرایش افزونه فعلی این قابلیت رو بهش اضافه کنن.

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!