Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » زمینه دلخواه شرطی وردپرس Conditional Custom Field

زمینه دلخواه شرطی وردپرس Conditional Custom Field

توسط زمینه دلخواه یا کاستوم فیلد میتوان برخی جزئیات را به شکلی زیباتر در قالب وردپرس نمایش داد به عنوان مثال جعبه دانلود سایتهای دانلودی، پخش آنلاین موسیقی سایتهای موزیک، باکس اطلاعات فیلم و سریال در سایتهای دانلود فیلم و … را براحتی با استفاده از بخش زمینه های دلخواه میتوان ایجاد کرد برای دسترسی به بخش کاستوم فیلد هر نوشته در پیشخوان، از بخش تنظیمات صفحه برگه نوشته تازه تیک گزینه زمینه‌های دل‌خواه را فعال کنید تا متاباکس آن در زیر ویرایشگر متن نمایش داده شود، هر زمینه دارای دو فیلد نام و مقدار است که از بخش نام اسم زمینه ای که ایجاد کرده ایم و از بخش مقدار متن، ادرس لینک و … را وارد در نهایت روی گزینه افزودن زمینه‌ دل‌خواه کلیک میکنیم تا زمینه ایجاد شود به همین ترتیب بی نهایت زمینه دلخواه میتوان ایجاد کرد. ممکن است برخی مطالب سایت نیاز به پر کردن فیلد زمینه نداشته باشند در این حالت برای زیباتر شدن مطالب باید از زمینه دلخواه شرطی وردپرس استفاده کنیم مثلا در سایت دانلود نرم افزار اگر مطلب آموزشی منتشر کردیم باکس دانلود نمایش داده نشود برای ایجاد این قابلیت در پوسته تا انتها همراه روناک وب باشید.

زمینه دلخواه شرطی وردپرس Conditional Custom Field

کد نمایش زمینه دلخواه شرطی وردپرس

پس از ساختن زمینه های مورد نظر حالا نوبت به فراخوانی آن در قالب وردپرس می باشد، برای اینکار میتوان از کد زیر در محل مورد نظر از پوسته استفاده کرد تنها توجه داشته باشید که کدها باید در کوئری یا حلقه wordpress قرار بگیرند تا بدرستی نمایش داده شوند. اگر از افزونه Advanced Custom Fields که به اختصار ACF میگوییم برای ایجاد زمینه ها استفاده کرده اید میتوانید با مراجعه به فیلم آموزش زمینه دلخواه وردپرس نحوه کار با آن در پوسته برای ایجاد زمینه شرطی را بیاموزید. یکی دیگر از افزونه های پرکاربرد برای کار با زمینه و متاباکس افزونه CMB2 میباشد که توسط آن امکان ایجاد حلقه کاستوم فیلد میسر میشود به عنوان مثال در سایتهای موزیک میتوان برای پخش آنلاین تک تک آهنگهای یک آلبوم از آن استفاده کرد و بی نهایت موزیک را در یک مطلب قرار داد. پیش از این آموزش افزودن زمینه دلخواه تکرار شونده را منتشر کرده ایم که در آن نحوه ایجاد زمینه شرطی نیز آموزش داده شده است.

زمینه دلخواه وردپرس

در کد زیر نامی که برای زمینه انتخاب کرده ایم ronakweb میباشد که در تگ لینک قرار داده شده و میتوان ادرس فایل را در هر مطلب برای مقدار زمینه تعیین کرد.

<?php $mid_var=get_post_meta($post->ID,'ronakweb',true);
if(isset($mid_var) && !empty($mid_var)): ?>
<a href="<?php echo get_post_meta($post->ID, 'ronakweb',true); ?>"> دانلود فایل </a>
<?php endif; ?>
1,320 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!