Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » دانلود بعد از عضویت در خبرنامه وردپرس

دانلود بعد از عضویت در خبرنامه وردپرس

دسته بندی:

اگر برای دانلود آموزش یا برنامه مورد  نظرتان به یکی از سایتهای مرجع انگلیسی زبان مراجعه کرده باشید حتما با قابلیت دانلود بعد از عضویت در خبرنامه سایت مواجه شده اید، در این نوع مطالب بجای لینک دانلود فایل فرم عضویت در خبرنامه قرار گرفته و از کاربران میخواهد ابتدا در خبرنامه ایمیلی سایت عضو شوند تا لینک دانلود رایگان به پست الکترونیکی وارد شده ارسال شود و یا برای دریافت فایل باید نوشته را در شبکه های اجتماعی برای دوستانشان به اشتراک بگذارند پیش از این دانلود فایل به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی از روناک وب منتشر شده اکنون قصد آموزش دانلود بعد از عضویت در خبرنامه وردپرس را داریم تا بتوانید کاربران را به اجبار هم که شده در خبرنامه تان عضو کنید پس تا انتها همراه روناک وب باشید.

آموزش دانلود فایل به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

آموزش دانلود بعد از عضویت در خبرنامه وردپرس

برای این آموزش از افزونه MailPoet Newsletters استفاده میکنیم که پیش از این آموزش تنظیمات افزونه خبرنامه وردپرس و همچنین آموزش ارسال خبرنامه ایمیلی در وردپرس توسط این افزونه را به صورت جامع و کامل منتشر کرده ایم که میتوانید با مراجعه به مطالب فیلم آموزشی فارسی آنها را مشاهده نمایید و براحتی خبرنامه خود را بسازید. پس از ساخت خبرنامه با مراجعه به بخش خبرنامه ها یک ایمیل خبرنامه از نوع خودکار بسازید (تصویر زیر) در این حالت میتوانید دو نوع عضویت را تغریف کنید یکی عضویت در خبرنامه و سپس دانلود فایل مورد نظر و دیگری عضویت در سایت وردپرسی و بعد دانلود فایل در ایمیل، طبق نیازتان میتوانید گزینه مورد نظر را از بخش به طور خودکار ارسال شد انتخاب کنید.

دانلود به ازای عضویت در خبرنامه وردپرس

در فیلد وسط فهرست کاربرانی که از بخش مشترکین mailpoet ساخته اید را انتخاب کنید، کاربرانی که در خبرنامه عضو شوند به این فهرست اضافه میشوند. دقت کنید برای ارسال ایمیل دانلود بعد از عضویت در خبرنامه وردپرس باید فرم عضویتی که به این فهرست متصل شده است را در مطالب یا محل دلخواه از قالب وردپرس ایجاد کنید. سپس در فیلد آخر تعیین میکنید که در چه زمانی بعد از عضویت کاربران لینک دانلود برایشان ارسال شود و در آخر عنوان نامه را وارد و بر روی گام بعدی کلیک میکنید.

از اینجا به بعد باید خبرنامه ای بسازید و لینک دانلود فایل را در آن وارد کنید سپس طبق فیلم آموزشی ارسال خبرنامه در وردپرس بقیه مراحل را طی میکنید.
کار تمام است! اکنون تنها کاری که باید انجام دهید قرار دادن فرم عضویت خبرنامه در مطالب یا پوسته وردپرس است تا کاربران بعد از عضویت در آن بتوانند لینک دانلود را دریافت کنند. اگر چندین فایل دارید باید چند ایمیل خبرنامه با فهرست مشترکین جدا ازهم بسازید.
برای افزودن فرم عضویت خبرنامه در مطالب از دکمه افزونه در ویرایشگر دیداری وردپرس استفاده کنید.

1,054 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!