Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

از محبوب ترین انواع بازاریابی اینترنتی میتوان به بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی اشاره کرد، این نوع بازاریابی توسط کاربران به صورت خودکار صورت میگیرد به این شکل که بازدیدکنندگان و کاربرانی که به دنبال فایل یا مطالب خاصی هستند به اجبار باید یکی از مقالات سایت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا بتوانند فایل مورد نظر را دانلود کنند و با اینکار به انتشار ویروسی شکل مطلب در شبکه های اجتماعی کمک میکنند. در wordpress نیز میتوان توسط افزونه های دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر چنین قابلیت کاربردی را ایجاد کرد. در این مطلب از روناک وب به معرفی و آموزش تنظیم افزونه Social Viral Downloader می پردازیم تا بتوانید امکان دانلود بعد از اشتراک گذاری مطالب در سایت را فراهم کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

افزونه دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر

توسط افزونه Social Viral Downloader میتوان کاربران را جهت دانلود فایل مورد نظرشان مجبور به اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی کرد. از قابلیتهای این پلاگین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ایجاد محدودیت برای ip های دلخواه
  • قابلیت دانلود بعد از اشتراک گذاری در یکی از شبکه های اجتماعی فیسبوک، توئیتر یا گوگل پلاس
  • انتشار ویروسی مطالب در شبکه های اجتماعی با زحمت حداقلی
  • قابلیت مشاهده آمار تعداد اشتراک گذاری و دانلود فایل
  • امکان قرار دادن لینک دانلود به ازای اشتراک گذاری در مطالب از طریق ویرایشگر دیداری یا کد میانبر
  • قابلیت اپلود فایل دانلودی از طریق افزونه یا اختصاص لینک خارجی برای فایلهای حجیم
  • امکان محدودیت در تعداد دانلود فایل
  • قابلیت مدیریت و ویرایش لینکهای ایجاد شده
  • پشتیبانی از فرمتهای مختلف فایل توسط افزونه
  • قابلیت گرفتن پشتیبان از گزارشات دانلود و اشتراک گذاری فایلها
  • و …

تنظیمات افزونه دانلود به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

تنظیمات افزونه دانلود به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

پس از نصب و فعال کردن افزونه دانلود فایل در وردپرس بعد از اشتراک مطالب دو گزینه با عنوان تنظیمات Viral Downloader setting و downloadables در پیشخوان ایجاد میشوند، ابتدا باید تنظیمات افزونه را انجام دهید و کدهای id شناسه مربوط به برنامه های فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر را که قبلا ساخته اید در فیلدهای تعیین شده وارد کنید. اگر میخواهید ip هایی را از اشتراک گذاری و دانلود فایل محروم کنید میتوانید در بخش download log تنظیمات مربوط به آنرا انجام دهید.

بعد از تنظیمات افزونه میتوانید با مرابجعه به بخش فایلهای دانلودی downloadables هر تعداد که میخواهید فایل را جهت دانلود بعد از اشتراک گذاری به افزونه معرفی کنید. تنظیمات بخش افزودن فایل کاملا واضح و شامل انتخاب فیس بوک، گوگل پلاس ، توئیتر یا تمام انها جهت اشتراک گذاری توسط کاربر، انتخاب آدرس مطلبی که میخواهید sahre شیر شود، قابلیت افزودن پیام جهت نمایش به کاربرانی که قصد اشتراک گذاری دارند، انتخاب فایل توسط وارد کردن آدرس یا آپلود مستقیم میباشد.

پس از ایجاد فایل میتوان از طریق کد میانبر و یا دکمه اضافه شده در ویرایشگر دیداری وردپرس لینک دانلود آنرا در هر مکان از مطالب قرار داد.

پیش از این آموزش افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس edd را به صورت فیلم فارسی از روناک وب منتشر کرده ایم که میتوانید برای راه اندازی فروشگاه محصولات مجازی و دانلودی از آن استفاده کنید.

1,062 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!