Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه پروفایل کاربری وردپرس شبیه فیس بوک User Profile

افزونه پروفایل کاربری وردپرس شبیه فیس بوک User Profile

اگر امکان عضویت بازدیدکنندگان را در سایت وردپرسی خود ایجاد کرده اید میتوانید توسط افزونه پروفایل کاربری وردپرس این بخش را حرفه ای تر از گذشته کنید به عنوان مثال میتوان صفحه ای را برای نمایش اطلاعات و توضیحاتی درباره کاربر قرار داد تا اعضاء بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. پیش از این افزونه پروفایل حرفه ای کاربران و مدیریت اعضاء وردپرس را معرفی کردیم که امکانات بسیار زیادی را در اختیار اعضاء سایت قرار میداد اکنون قصد معرفی افزونه User Profile که ساده تر از ultimate member است ولی همان قدرت و کارایی را دارا می باشد، داریم که میتواند توسط آن پروفایلی شبیه فیس بوک برای کاربران و بازدیدکنندگان در سایت ایجاد کند. برای مشاهده امکانات و آموزش راه اندازی با روناک وب همراه باشید.

افزونه پروفایل کاربری وردپرس شبیه فیس بوک User Profile

امکانات افزونه پروفایل کاربری وردپرس

از امکانات پلاگین User Profile میتوان به مواردی مانند: امکان انتخاب تصویر سربرگ و عکس پروفایل توسط کاربر، قابلیت نمایش مطالب و دیدگاه های منتشر شده در برگه پروفایل اعضاء، امکان ساخت برگه درباره ما در پروفایل هر کاربر و نوشتن توضیحات به همراه قرار دادن عکس توسط اعضای سایت، قابلیت ایجاد بی نهایت فیلد برای نمایش اطلاعات کاربران در پروفایل و اما مهم ترین قابلیتی که میتوان نام برد امکان فالو follow یا دنبال کردن یکدیگر توسط کاربران می باشد، هر عضو میتواند سایر اعضاء را به فهرست کاربران دنبال شونده اضافه کند و از بروز رسانی پروفایل یا انتشار مطلب جدید توسط آنها مطلع شود.
نحوه راه اندازی افزونه بسیار ساده و راحت می باشد طوریکه پس از نصب و فعال سازی افزونه میتوان با قرار دادن شورت کد یا کد php پلاگین در برگه author.php پوسته وردپرس قابلیت نمایش صفحه پروفایل را ایجاد کرد. بهتر است در هنگام طراحی قالب وردپرس برگه نویسنده را مطابق با افزونه پروفایل کاربری وردپرس طراحی کنید تا در نحوه نمایش اطلاعات مشکلی بروز نکند. برای نمایش کاربران دنبال شونده میتوان از کد میانبر [up_follower_post_feed] در برگه یا صفحه دلخواه استفاده کرد.

1,328 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!