Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » ساخت خودکار برگه بعد از نصب و فعال کردن قالب وردپرس

ساخت خودکار برگه بعد از نصب و فعال کردن قالب وردپرس

همینطور که میدانید بعد از نصب و فعال کردن افزونه هایی مانند ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود چندین برگه به صورت خودکار در وردپرس ایجاد و منتشر میشوند این برگه ها هر کدام دارای عنوان و محتوای مشخصی هستند و معمولا با استفاده از کد میانبر shortcodes امکان نمایش محصولات فروشگاه، سبد خرید، فرم پرداخت یا دریافت اطلاعات مشتری و … را در سایت ایجاد میکنند. در این مطلب از روناک وب میخواهیم قابلیت ساخت خودکار برگه و انتشار آن بعد از نصب و فعال کردن قالب وردپرس جدید را آموزش دهیم تا بتوانید در طراحی قالب وردپرس از آن استفاده کنید. امکان اختصاص قالب صفحه دلخوه به برگه های ساخته شده وجود دارد یعنی میتوانید با تکرار کدها چندین برگه بسازید که هر کدام دارای قالب برگه جداگانه است تا از نظر گرافیک و اجزا با یکدیگر متفاوت باشند. تا انتها همراه روناک وب باشید.

ساخت خودکار برگه بعد از نصب و فعال کردن قالب وردپرس

کد ساخت خودکار برگه در وردپرس

برای این منظور میتوانید کدهای زیر را در فایل فانکشن پوسته وردپرس کپی کنید سپس عنوان و محتوای مورد نظر که میتواند متن، تصویر و یا کد میانبر باشد را در متغییرهای new_page_title و new_page_content قرار دهید، به این نکته دقت کنید که اگر میخواهید از تصویر یا لینک در متن برگه استفاده کنید باید کدهای html آنرا در متغییر قرار دهید. اگر قصد اختصاص قالب برگه به صفحه ساخته شده را دارید میتوانید نام قالب صفحه را در متغییر new_page_template وارد کنید. کد زیر برگه جدید را ساخته و منتشر میکند اگر میخواهید برگه در حالت پیش نویس باشد و انتشار پیدا نکند میتوانید مقدار متغییر post_status را به pending تغییر دهید.

if(isset($_GET['activated']) && is_admin()){
$new_page_title = 'عنوان برگه';
$new_page_content = 'محتوای برگه که میتواند کد میانبر باشد';
$new_page_template = '';
$page_check = get_page_by_title($new_page_title);
$new_page = array('post_type' => 'page','post_title' => $new_page_title,
'post_content' => $new_page_content,'post_status' => 'publish','post_author' => 1,);
if(!isset($page_check->ID)){$new_page_id = wp_insert_post($new_page);
if(!empty($new_page_template)){
update_post_meta($new_page_id, '_wp_page_template', $new_page_template);}}}
997 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!