Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه وردپرس نمایش لودینگ تا بارگذاری کامل صفحه سایت

افزونه وردپرس نمایش لودینگ تا بارگذاری کامل صفحه سایت

احتمالا با مراجعه به برخی از سایتها با ایکون یا متن در حال بارگذاری مواجه شده اید، در این حالت باید صبر کنید تا تمام بخشهای صفحه وب سایت به طور کامل لود شود تا بتوانید سایت را مشاهده کنید یعنی بلافاصله بعد از تایپ آدرس سایت در مرورگر ایکونی زیبا در زمینه ای تیره نمایش داده می شود که معمولا دارای اسکرول باری برای نمایش درصد مانده از زمانی که باید صبر کنید می باشد بعد از اینکه اسکرول بار به ۱۰۰ درصد رسید زمینه تیره و آیکون مخفی شده و می توانید سایت را مشاهده نمایید. جدای از معایب و مزایایی که این قابلیت دارد اگر می خواهید در سایت وردپرسی تان چنین امکانی را ایجاد کنید می توانید از افزونه وردپرس نمایش لودینگ تا بارگذاری کامل صفحه سایت که در این مطلب از روناک وب به معرفی برخی از بهترینهای آن می پردازیم، استفاده کنید. تا انتها همراه روناک وب باشید.

افزونه وردپرس نمایش لودینگ تا بارگذاری کامل صفحه سایت

افزونه وردپرس نمایش لودینگ در صفحات سایت

اولین پلاگینی که قصد معرفی آنرا داریم Loading Page with Loading Screen نام دارد، پس از نصب و فعال کردن افزونه با مراجعه به تنظیمات آن می توانید آیکون یا عکس دلخواه برای نمایش لودینگ تعیین کنید همچنین امکان تعیین صفحاتی که می خواهید این قابلیت را داشته باشند (صفحه اصلی، برگه دلخواه یا تمام صفحات سایت) وجود دارد، از دیگر قابلیتهای آن میتوان به امکان انتخاب رنگ زمینه و متن اشاره کرد.

دومین افزونه While Loading نام دارد که دارای تنظیماتی بسیار ساده است، پس از فعال کردن پلاگین با مراجعه به تنظیمات آن تنها چند تنظیم ساده برای انتخاب متن در حال بارگذاری، انتخاب تصویر و رنگ زمینه و در نهایت تعیین عنوان لودینگ در دسترس است. سپس تابع پلاگین را در هر صفحه که قصد داریم تا رندر شدن کامل آن کاربر امکان دسترسی و مشاهده محتوا را نداشته باشد قرار می دهیم، میتوان با استفاده از توابع شرطی وردپرس محدودیتهای بسیاری اعمال کرد.

1,617 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!