Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » اسکریپت بازی آنلاین پرش جوجه Flappy Bird

اسکریپت بازی آنلاین پرش جوجه Flappy Bird

اگر از طرفدارن بازی های آنلاین هستید و یا قصد دارید در سایت تان بخشی را برای راه اندازی بازی آنلاین داشته باشید تا کاربران تان بتوانند به انجام بازی های آنلاین بپردازند می توانید از اسکریپت بازی انلاین استفاده کنید ، امروزه اسکریپت های بازی آنلاین زیادی وجود دارند که هر کدام در سبک و گرافیک بخصوصی در موضوعات متفاوتی طراحی شده اند ، از بازی های آنلاین اکشن گرفته تا بازی های فوتبالی و … در این مطلب قصد معرفی اسکریپت بازی آنلاین پرش جوجه Flappy Bird را داریم این بازی بسیار سبک و کم حجم می باشد و شما باید جوجه بازی را از موانع عبور دهید ، جهت نصب بازی نیازی به پایگاه داده نمی باشد .

اسکریپت بازی آنلاین پرش جوجه Flappy Bird

پیش از این مطلب نیز اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها را جهت دانلود قرار داده بودیم که می توانید از ان نیز استفاده کنید .

دانلود بازی با حجم ۱۵۱ کیلوبایت و لینک مستقیم

رمز فایل فشرده در صورت نیاز www.ronakweb.com

3,911 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!