Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » محدود کردن طول دیدگاه وردپرس یا تعداد کاراکتر نظر با افزونه و کد

محدود کردن طول دیدگاه وردپرس یا تعداد کاراکتر نظر با افزونه و کد

از امکانات جالب و کاربردی که می توان برای بخش دیدگاه یا نظرات وردپرس ایجاد کرد قابلیت محدود کردن طول دیدگاه وردپرس یا تعداد کاراکتر نظر با استفاده افزونه و کد می باشد، یعنی در کنار دکمه ثبت دیدگاه تعداد کلمات نوشته شده برای نظر توسط شمارنده جی کوئری یه صورت ایجکس شمارش می شود و با رسیدن به حد مجاز پیام هشداری به کاربر و بازدیدکننده با این مضمون که تعداد کاراکتر از حد مجاز بیشتر شده و باید آنرا کاهش دهید تا بتوانید نظرتان را ثبت کنید، نمایش داده می شود. همچنین می توان به شکلی ساده تر با استفاده از توابع وردپرس بدون نمایش بخش شمارنده تنها پیام خطای دلخواهی را بعد از فشردن دکمه ارسال نظر نمایش داد. تا انتها همراه روناک وب باشید.

محدود کردن طول دیدگاه وردپرس یا تعداد کاراکتر نظر با افزونه و کد

افزونه محدود کردن طول دیدگاه وردپرس

از مزایای دیگر این قابلیت می توان به مواردی مانند جلوگیری از ارسال اسپم و هرزنامه با تعیین حداقل تعداد کاراکتر نظر اشاره کرد، شاید با دیدگاه هایی که با هدف دریافت بک لینک از مطالب سایت ایجاد می شوند برخورد کرده باشید اینگونه نظرات معمولا طول کمی دارند و اکثرا دارای ۳ الی ۱۰ کاراکتر هستند که می توان با ایجاد محدودیت در حداقل کاراکتر ارسالی کاربر را وادار به نوشتن دیدگاه بهتری کرد.
برای نمایش شمارنده تعداد کاراکتر میتوان از افزونه Greg’s Comment Length Limiter استفاده کرد، پس از نصب و فعال سازی پلاگین با مراجعه به بخش تنظیمات آن می توان بیشترین کاراکتر مجاز را تعیین کرد و با استفاده از کد php یا شورتکد آنرا در محل مورد نظر از فرم ارسال دیدگاه قرار داد و یا به افزونه اجازه داد تا به صورت خودکار جعبه شمارش را در فرم جایگذاری کند همچنین امکان تعیین متن کنار شمارنده نیز وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد پلاگین پیشنهاد می کنیم انرا نصب و امتحان کنید.
کد ایجاد محدودیت برای تعداد کاراکتر نظر وردپرس

کد ایجاد محدودیت برای تعداد کاراکتر نظر وردپرس

اگر نیازی به نمایش شمارنده در فرم ارسال دیدگاه ندارید می توانید از کدهای زیر در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس یا افزونه وردپرس اختصاصی سایت استفاده کنید. می توانید با تغییر اعداد و متن پیام هشدار در خطهای ۳ و ۴ برای دیدگاه های طولانی محدودیت بسازید و با تغییر تعداد و متن خطا در خطوط ۵ و ۶ برای نظراتی که کوتاه هستند و کاراکتر کمی دارند محدودیت ایجاد کرد. پیش از این در روناک وب آموزش ویرایش دیدگاه توسط نویسنده نظر را قرار دادیم که می توانید برای حرفه ای تر شدن نظرات از آن نیز استفاده کنید.

add_filter('preprocess_comment','wpb_preprocess_comment');
function wpb_preprocess_comment($comment) {
if (strlen($comment['comment_content']) > 5000){
wp_die('دیدگاه تان طولانی است. تعداد کاراکتر را کاهش دهید.');}
if (strlen($comment['comment_content']) < 60 ) {
wp_die('دیدگاه تان کوتاه است. تعداد کاراکتر را افزایش دهید.');}
return $comment;}
866 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!