Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » قالب وردپرس Obiron فارسی مخصوص سایت بازی و نرم افزار

قالب وردپرس Obiron فارسی مخصوص سایت بازی و نرم افزار

اگر مدیر وب سایت تخصصی بازی هستید نیازمند پوسته ای زیبا با امکاناتی خاص مانند قابلیت درج بررسی تخصصی و اسلایدر مطالب ویژه هستید. ویژگی ها ذکر شده در قالب وردپرس Obiron فارسی و بهینه شده توسط روناک وب وجود دارد، این پوسته توسط وب سایت فاب تمز به صورت متن باز و رایگان برای سایتهای غیرتجاری منتشر شده است. از ویژگی های بارز پوسته وردپرس بازی می توان به امکان درج نقد و بررسی و امتیاز برای پارامترهای مختلف اشاره کرد بنحویکه در هنگام نوشتن پست میتوان با استفاده از پنل تعریف شده بی نهایت گزینه با انتخاب امتیازی بین ۰ تا ۱۰ ایجاد کرد سپس نمره میانگین برای بازی محاسبه و در بخشهای مختلف قالب نمایش داده می شود. قابلیت حرفه ای دیگری که در پوسته وجود دارد اسلایدر ویزه در صفحه اصلی سایت است که تصویری از بازی به همراه امتیاز و عنوان آنرا نمایش می دهد، برای اطلاع از سایر ویژگیهای قالب وردپرس با روناک وب همراه شوید.

قالب وردپرس Obiron فارسی مخصوص سایت بازی و نرم افزار

 

طراحی سایت بازی با قالب وردپرس Obiron فارسی

این پوسته برای سیستم امتیازدهی و بررسی بازی نیازمند نصب و فعال نمودن افزونه زمینه دلخواه CMB2 می باشد پس قبل از قالب پلاگین را نصب و فعال کنید، البته در صورت فعال کردن قالب وردپرس اخطاری در پیشخوان نمایش داده می شود که از شما می خواهد افزونه های مورد نیاز را نصب کنید. برخی از ویژگی های پوسته عبارتند از:

  • طراحی ریسپانسیو سازگار با موبایل و تبلت
  • کدنویسی کاملا استاندارد و سئو بالای قالب
  • استفاده از فریمورک بوت استرپ
  • دارای اسلایدر ویژه با قابلیت نمایش مطالب دسته ای خاص
  • سیستم نقد و بررسی با قابلیت امتیاز دادن به بازی
  • امکان نمایش ویدئو بررسی تخصصی بازی در مطالب
  • پشتیبانی از ابزارک در ستون کناری و فوتر سایت
  • پنل تنظیمات قدرتمند با امکان تعیین رنگ برای بخشهای مختلف پوسته
  • استفاده از فهرست و منو دلخواه برای ساخت منو موضوعی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی از پنل تنظیمات
  • استفاده از فونت وب یکان اصلاح شده در پارسی سازی پوسته
  • و …

قالب وردپرس Obiron فارسی را می توانید در سایتهایی با موضوعات: معرفی و اخبار بازی، دانلود نرم افزار و بازی های تخصصی کامپیوتر و اندروید، اخبار فناوری اطلاعات و it و حتی سایتهای تفریحی استفاده کنید. پیش از این در روناک وب قالب وردپرس فروش فایل را معرفی کردیم که می توانید در کنار این پوسته برای راه اندازی فروشگاه بازی و نرم افزار از آن استفاده کنید.

دانلود پوسته با حجم ۹۳۰ کیلوبایتدمو نسخه انگلیسی قالب – رمز فایل فشرده: www.ronakweb.com
نکته: تمام ویژگی های نسخه اصلی پوسته وردپرس بازی در ورژن فارسی نیز فعال هستند و به خوبی کار می کنند.

1,867 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!