Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها Duck Shooter

اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها Duck Shooter

اگر از طرفداران بازی های آنلاین هستید ، بازی زیبا و جذاب تیر اندازی به اردک ها می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند ، اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها با زبان های html 5 و jquery نوشته شده است و نیازی به پایگاه داده ندارد به همین دلیل بر روی اکثر هاست ها و سیستم های خانگی براحتی اجرا می شود ، همچنین در این بازی آنلاین قابلیت استفاده از موس و یا در موبایل و تبلت ها قابلیت بازی با استفاده از لمس صفحه نمایش را دارد جهت دانلود اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها Duck Shooter از روناک وب به ادامه مطلب مراجعه کنید .

اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها Duck Shooter

از دیگر ویژگی های اسکریپت بازی آنلاین تیر اندازی به اردک ها می توان به افکت های صوتی زیبا و پشتیبانی از تمامی پلتفرم های موجود و همچنین حجم کم و گرافیک قابل قبول بازی و … را نام برد .

دانلود بازی Duck Shooter باحجم ۳٫۵ مگابایت و لینک مستقیم

رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

2,279 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!