Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آپلود بنر تبلیغاتی در وردپرس و درج لینک از طریق ابزارک

آپلود بنر تبلیغاتی در وردپرس و درج لینک از طریق ابزارک

حتما در مراحل طراحی قالب وردپرس به نحوه مدیریت بنرهای تبلیغاتی توسط مدیر سایت توجه کرده اید زیرا اکثر وبمستران با کدنویسی آشنایی ندارند به همین دلیل ویرایش کدهای پوسته برای جایگذاری عکس و لینک تبلیغات برایشان دشوار است به همین دلیل باید بخش تبلیغات پوسته را طوری پیاده سازی کرد که هرچه راحت تر بتوان از آن بهره برداری کرد. در این مطلب از روناک وب به معرفی چند افزونه wordpress برای آپلود بنر تبلیغاتی در وردپرس و درج لینک از طریق ابزارک می پردازیم تا تنها با تعریف ویجت در مکانهای مختلف پوسته بتوان براحتی انواع بنر در اندازه و پیوندهای متفاوت را از طریق پیشخوان وردپررس در سایت نمایش داد، علاوه بر بنر توسط افزونه اجرای کد php در ابزارک وردپرس امکان نمایش چندین تبلیغ تصادفی یا اجرای کد جاوا مربوط به سیستم همکاری در فروش و سامانه تبلیغاتی را نیز براحتی در سایت فراهم کنید، برای آشنایی با افزونه ها تا انتها همراه روناک وب باشید.

آپلود بنر تبلیغاتی در وردپرس و درج لینک از طریق ابزارک

افزونه آپلود بنر تبلیغاتی در وردپرس

اولین پلاگین Banner Upload نام دارد، پس از نصب و فعال سازی با مراجعه به بخش ابزارکها و قرار دادن ویجت افزونه در محل مورد نظر می توان تنظیماتی مانند: عنوان بلوک نمایش بنر تبلیغاتی، ابعاد عکس یا بنر، آپلود مستقیم تصویر از طریق ابزارک یا دادن لینک عکس و در نهایت آدرس سایت مقصد را انجام داد در نهایت با ذخیره تغییرات بنر به همراه لینک در محل تعریف شده widgets نمایش داده می شود. برای نمایش چند بنر نیز می توان براحتی چند بار ویجت افزونه را استفاده کرد.

دومین پلاگینی که قصد معرفی آنرا داریم Custom Banners نام دارد این افزونه امکانات بسیار بیشتری نسبت به بنر آپلود دارد که می تواند بخش تبلیغات را حرفه ای تر کند از مزایای آن می توان به امکان نمایش بنرها از طریق ابزارک و کد میانبر در پوسته، قابلیت نمایش تصادفی تبلیغ ها، امکان نمایش تبلیغ یک بار برای هر کاربر و … اشاره کرد. پس از نصب افزونه گزینه ای با نام Banners در پیشخوان اضافه میشود که از طریق آن می توان بنر و لینکهای تبلیغاتی را مدیریت کرد.

3,145 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!