Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه اسلایدر تمام صفحه وردپرس HG Slider

افزونه اسلایدر تمام صفحه وردپرس HG Slider

یکی از مواردی که به زیبایی سایت کمک زیادی می کند استفاده از اسلایدر در آن است ، الاوه بر زیبایی اسلایدرها باعث مدیریت فضا و مکان در طراحی سایت می شوند ، اگر شما نیز قصد دارید در سایت تان از اسلایدر های تصاویر و یا اسلایدر محتوا استفاده کنید می توانید از افزونه اسلایدر تمام صفحه وردپرس HG Slider بهره مند شوید ، اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده نمی کنید جای نگرانی نیست این اسلایدر دارای نسخه جی کوئری نیز می باشد و به راحتی می توانید از اسلایدر جی کوئری آن در سایت تان استفاده کنید .

افزونه اسلایدر تمام صفحه وردپرس HG Slider

برخی از امکانات افزونه اسلایدر تمام صفحه وردپرس HG Slider عبارتند از :

  • اسلایدر کم حجم و سبک
  • قابلیت واکنش گرایی و سازگاری با موبایل و تبلت
  • کدنویسی استاندارد
  • قابلیت انتخاب و نمایش توضیحات و عنوان برای اسلایدها
  • تمام صفحه بودن اسلایدها

برای نمایش افزونه HG Slider در محل مورد نظر از قالب وردپرس تان بعد از دریافت از مخزن افزونه های وردپرس و نصب آن و انجام تنظمیات می توانید از د زیر در محل مورد نظر استفاده کنید .

<?php if(function_exists('show_flexslider_rotator')) echo show_flexslider_rotator( 'homepage' ); ?>
1,953 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!