Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نمایش عکس 360 درجه پانوراما در وردپرس و ووکامرس

نمایش عکس ۳۶۰ درجه پانوراما در وردپرس و ووکامرس

احتمالا در برخی از سایتهای گردشگری یا فروشگاه اینترنتی قابلیت نمایش عکس ۳۶۰ درجه پانوراما را مشاهده کرده اید، طوریکه کاربر با انتخاب تصویر می تواند به کمک کلیدهای جهت نما تمام زوایای محصول یا منظره را مشاهده و بررسی کند. با نمایش تصویر پانوراما محصول بازدیدکنندگانی که قصد خرید دارند می توان جرئیات بیشتری از کالا را ببینند و بررسی دقیق تری داشته باشند. در گذشته از فلش برای ساخت اینگونه تصاویر در صفحات وب استفاده می شد اما با منسوخ شدن و عدم پشتیبانی مرورگرها از فلش اکنون با استفاده از جاوا و html5 عکسهای چرخان سراسرنما را می سازند. تقریبا تمام گوشی های هوشمند و تبلتهای امروزی توانایی عکسبرداری پانوراما را در سیستم عامل اندروید و ios دارند که می توانید براحتی عکس ۳۶۰ درجه بگیرید. در این مطلب از روناک وب به معرفی چند افزونه نمایش عکس ۳۶۰ درجه پانوراما در وردپرس و ووکامرس می پردازیم تا به کمک انها بتوانید اسلایدر تصاویر پانوراما ۳۶۰ درجه طراحی کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

نمایش عکس 360 درجه پانوراما در وردپرس و ووکامرس

افزونه وردپرس نمایش عکس ۳۶۰ درجه پانوراما

اولین پلاگین wp-pano نام دارد که توسط آن می توان با استفاده از متن،فیلم و تصاویر پانوراما تورهای گردشگری از نقاط مختلف دنیا ایجاد کرد. از امکانات افزونه می توان به: امکان تگ گذاری بر روی تصاویر، قابلیت نمایش عنوان و توضیحات محل بر روی تصویر نقشه جغرافیایی، امکان اختصاص چندین تصویر و فیلم یا متن برای هر مکان روی نقشه و … برای ساخت عکس پانوراما اشاره کرد.

دومین پلاگین Panorama Embed می باشد که قابلیت افزودن تصاویر پانوراما ۳۶۰ درجه با استفاده از تگ ای فریم iframe در مطالب یا قالب وردپرس را داراست پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تنظیمات آن میتوان با تعیین طول و عرض ای فریم مورد نظر را که برای نمایش تصویر ۳۶۰ درجه پانوراما کاربر دارد، ساخت و در سایت نمایش داد.

سومین افزونه نمایش تصاویر پانوراما یا سراسرنما در وردپرس WP Photo Sphere است که قابلیت ساخت تصاویری ۳۶۰ در ۱۸۰ درجه را دارا می باشد. تنظیمات افزونه بسیار ساده و راحت بوده و می تواند گزینه مناسبی برای وبمستران مبتدی باشد.

افزونه نمایش تصاویر پانوراما محصولات در ووکامرس

افزونه ۳۶۰ Product Rotation نمایش تصاویر پانوراما محصولات در ووکامرس

اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید که با افزونه ووکامرس پیاده سازی شده است می توانید با استفاده از این پلاگین برای محصولات تان تصاویر ۳۶۰ درجه ایجاد کنید. از مزایای آن می توان به : قابلیت ساخت تصویر ۳۶۰ درجه از چندین عکس که از جهات مختلف از محصول گرفته شده است، طراحی واکنش گرا و کاملا سازگار با موبایل و تبلت، امکان بزرگنمایی و زوم بر روی تصاویر ، دارای کلیدهای جهت نما با قابلیت چرخش خودکار عکس و … اشاره کرد. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

2,491 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!