Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تکمیل کلمات جستجو وردپرس و نمایش Ajax عنوان مطلب به کاربر

تکمیل کلمات جستجو وردپرس و نمایش Ajax عنوان مطلب به کاربر

اگر به بخش جستجو گوگل یا کادر جستجو فیسبوک توجه کرده باشید با وارد کردن کلمات به صورت ایجکس چندین کلمه یا نام پیشنهاد می شود که می توان از لیست پیشنهاد شده کلمات مورد نظر را انتخاب و به جستجو پرداخت یا کلمات را ویرایش و متن دلخواه را ایجاد کرد. در وردپرس نیز می توان با استفاده از افزونه چنین قابلیتی را برای بخش جستجو ایجاد کرد تا به بازدیدکنندگان و کاربران در یافتن مطلب مورد نظرشان کمک شود. برای تکمیل کلمات جستجو وردپرس و نمایش Ajax عنوان مطلب به کاربر می توان از پلاگینهایی که با نام Autocomplete شناخته می شوند استفاده کرد. در این مطلب از روناک وب به معرفی دو افزونه کاربردی برای وردپرس و ووکامرس می پردازیم تا براحتی قابلیت پیشنهاد کلمه یا مطلب را در سایت تان ایجاد کنید پس همراه ما باشید.

تکمیل کلمات جستجو وردپرس و نمایش Ajax عنوان مطلب به کاربر

افزونه تکمیل کلمات جستجو وردپرس و ووکامرس

توسط افزونه Search Autocomplete می توان با تایپ کلمات در فیلد سرچ وردپرس عنوان مطالبی که دارای کلمات هستند را مشاهده کرد طوریکه با بیشتر شدن کلمات تایپ شده عناوین دقیق تر می شوند و پس از انتخاب آن کلمات در کادر جستجو وارد شده در نهایت می توانید ویرایشش کنید یا روی گزینه جستجو کلیک و به جستجو بپردازید. این پلاگین دارای تنظیمات اندکی بود که بعد از نصب آن می توانید رنگ کادر و نوشته ها را تغییر دهید.

اگر نیازمند داشتن جستجو حرفه ای تری هستید پیشنهاد ما افزونه Instant Search + for WooCommerce Search می باشد، این افزونه جستجو وردپرس از ووکامرس نیز پشتیبانی می کند و می تواند علاوه بر پیشنهاد کلمه و عنوان مطلب، تصویر شاخص و قیمت محصول را نیز در کادری که بعد از تایپ کلمات ظاهر می شود نمایش دهد. از سایر ویژگی های افزونه می توان به سیستم آماری بسیار دقیق با قابلیت نمایش نمودار جستجوهای صورت گرفته، میزان توجه خریداران به محصولات و کلمات پیشنهاد شده توسط افزونه و … اشاره کرد.

پیش از این در مطلب افزونه جستجو ajax وردپرس و ووکامرس چند پلاگین حرفه ای برای ایجاد قابلیت جستجو پیشرفته معرفی کردیم که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

923 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!