Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » ساخت کد میانبر برای ابزارک وردپرس Shortcode Any Widget

ساخت کد میانبر برای ابزارک وردپرس Shortcode Any Widget

با وجود پیشرفته و هوشمندتر شدن روز به روز افزونه های وردپرس هنوز هستند پلاگینهایی دارای محدودیت در استفاده هستند مثلا تنها ابزارک برای آن تعریف شده و امکان استفاده از شورت کد برای جایگذاری در بخشهای مختلف قالب وجود ندارد در نتیجه باعث محدود شدن دسترسی طراح برای استفاده از افزونه مورد نظر در طراحی قالب وردپرس می شود. در این مطلب از روناک وب به معرفی و آموزش استفاده از افزونه ساخت کد میانبر برای ابزارک وردپرس Shortcode Any Widget می پردازیم تا توسط آن بتوانید برای تمام ابزارکهای موجود در سایت تان کد میانبر تعریف کنید و بتوانید محتوای ویجتها را براحتی در نوشته و برگه یا بخش های مختلف پوسته وردپرس تان نمایش دهید، پس تا انتها همراه ما باشید.

ساخت کد میانبر برای ابزارک وردپرس Shortcode Any Widget

افزونه ساخت کد میانبر برای ابزارک وردپرس

همینطور که می دانید بسیاری از پلاگینهای معروف و کاربردی مانند افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یا edd که برای طراحی سامانه فروش فایل دانلود به ازای پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد فاقد کد میانبر برای ابزارکهایشان هستند و برای استفاده از آنها باید چندین ابزارک در پوسته تعریف کرد. راه ساده تری نیز وجود دارد و آن پلاگین amr shortcode any widget می باشد که توسط آن می توانید براحتی برای تمام ویجتهای نمایش داده شده در بخش ابزرکهای پنل مدیریت وردپرس، کد میانبر تولید کنید.

پس از نصب و فعال سازی ابزارکی با نام Shortcodes در بخش ویجتهای وردپرس اضافه می شود که با کشیدن و رها کردن ویجت مورد نظر داخل آن می توانید برایش کدمیانبر بسازید و با استفاده از دستورات [do_widget widgetname ] یا [do_widget "widget name"] [do_widget id=widgetnamedashed-n] در بخش موردنظر از قالب وردپرس یا صفحه و پست دلخواه نمایش دهید. برای توضیح بیشتر در مورد نحوه استفاده از پلاگین به تب Installation در صفحه توضیحات افزونه مراجعه کنید.

اگر پوسته سایت تان از ویجتها پشتیبانی نمی کند می توانید توسط آموزش افزودن ابزارک به قالب وردپرس که پیش از این در روناک وب منتشر شده، این امکان را به پوسته بیافزایید.

1,100 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!