Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه پیامک وردپرس و ووکامرس – عضویت و فعال سازی کاربر با sms

افزونه پیامک وردپرس و ووکامرس – عضویت و فعال سازی کاربر با sms

با گسترش استفاده افراد جامعه از تبلت و موبایل های هوشمند و در نتیجه آن افزایش وبگردی و بازدید از سایتها نیاز به استفاده از فناوری های مرتبط با موبایل در سایت احساس می شود یکی از این تکنولوژی ها که کاربرد بسیار وسیعی دارد پیام کوتاه یا پیامک sms می باشد. از امکاناتی که می توان توسط افزونه پیامک وردپرس در سایت ایجاد کرد می شود به قابلیت تائید عضویت و فعال سازی حساب کاربری اعضاء توسط ارسال کد فعالسازی یا امکان اطلاع رسانی به خریداران و مشتریان در فروشگاه های وردپرسی که از طریق افزونه ووکامرس woocommerce یا دانلود به ازای پرداخت easy digital downloads (edd) راه اندازی شده اند، اشاره کرد. در این مطلب از روناک وب چند افزونه پیامک وردپرس کاربردی معرفی می شود پس تا انتها همراه ما باشید.

افزونه پیامک وردپرس - عضویت و فعال سازی حساب کاربری وردپرس با sms

راه اندازی خبرنامه با افزونه پیامک وردپرس فارسی

اولین پلاگینی که قصد معرفی آنرا داریم افزونه فارسی WordPress SMS نام دارد، این افزونه امکان هماهنگی کامل با وردپرس برای ارسال پیامک در بخشهای مختلف را دارد و میتوان توسط آن امکاناتی از قبیل خبرنامه پیامکی راه اندازی کرد. از ویژگی های پلاگین می توان به : امکان ارسال پیام کوتاه به کاربران و اعضای خبرنامه سایت، دارای ابزارک عضویت یا لغو عضویت کاربر در خبرنامه پیامکی، پشتیبانی از هوک و کد میانبر در نوشته و برگه یا قرار دادن در کدهای قالب وردپرس، امکان تولید کد فعالسازی برای تکمیل مراحل عضویت و فعال سازی حساب کاربری وردپرس با sms توسط کاربر، امکان اطلاع مدیر سایت از انتشار مطلب جدید یا نیاز بروزرسانی افزونه وردپرس یا عضویت کاربر جدید در وب سایت، قابلیت اطلاع رسانی مدیر از طریق پیامک برای ارسال دیدگاه تازه یا ورود کاربر به پیشخوان وردپرس و … اشاره کرد.
اگر توسط افزونه ووکامرس یا edd سایت فروشگاهی راه اندازی کرده اید یکی از مهم ترین قابلیتهای افزونه برای شما امکان اطلاع رسانی مشتریان و خریداران فروشگاه در مراحل مختلف وضعیت سفارش می باشد.

افزونه پیامک وردپرس و ووکامرس - عضویت و فعال سازی کاربر با sms

مدیریت مشتریان فروشگاه با افزونه پیامک ووکامرس

علاوه بر افزونه بالا می توانید از پلاگین تخصصی تر Persian Woocommerce SMS که برای مدیریت و اطلاع رسانی و در جریان گذاشتن مشتریان در تمام مراحل خرید تا تحویل محصول کاربرد دارد استفاده کنید. توسط این افزونه مدیر می تواند از ثبت سفارش جدید آگاه شود همچنین خریداران از تغییر وضعیت سفارش و یا تکمیل وضعیت سفارش شان از طریق پیامک مطلع می شوند. برخی از قابلیتهای افزونه پیامک وردپرس و ووکامرس عبارتند از:

  • ارسال پیامک به مشتری در هنگام ثبت سفارش
  • فرستادن پیام کوتاه به مدیر فروشگاه در هنگام ثبت سفارش جدید
  • ارسال پیامک به مشتری و مدیر در صورت تغییر وضعیت سفارش
  • قابلیت ارسال پیامک تکی از طریق افزونه به خریدار خاص
  • قابلیت فرستادن پیامک sms به مشتری از طریق صفحه سفارشات
  • قابلیت افزودن فیلد به صفحه سفارش مبنی بر دریافت پیامک
  • امکان تنظیم دریافت پیامک در وضعیت های مختلف سفارش (تکمیل شده ، معلق و…)
  • قابلیت تغییر متن پیشفرض ارسال پیامک به مشتری و مدیر
  • قابلیت تنظیم دریافت پیامک برای مدیر یا کاربر
  • نمایش وضعیت ارسال پیامک در برگه جزئیات سفارش در قسمت توضیحات
  • سازگاری با جدیدترین یا آخرین نسخه منتشر شده وردپرس و ووکامرس

پس از نصب و فعال سازی پلاگین ها با مراجعه به تب تنظیمات آن باید برخی تنظیمات سرویس دهنده پیام کوتاه و شخصی سازی های مورد نظرتان را انجام دهید. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

افزونه های معرفی شده تعداد زیادی از سرویس دهنده های پیام کوتاه فارسی را پشتیبانی می کنند تنها باید سرویس دهنده را از لیست موجود در پلاگین انتخاب و دسترسی های لازم برای ارسال پیامک که همان نام کاربری و رمز ورود به سامانه می باشد را تنظیم کنید.

1,794 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!