Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » طراحی پوسته ووکامرس فروشگاه کالای دیجیتال پرشین تک

طراحی پوسته ووکامرس فروشگاه کالای دیجیتال پرشین تک

دسته بندی:

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس برای فروش محصول و کالاهای پستی  را دارید بدون شک بهترین گزینه استفاده از افزونه فروشگاه ساز woocommerce می باشد. این پلاگین با دارا بودن امکانات کامل می تواند براحتی تمام نیازهای فروشگاه تان را برطرف نماید و از طرفی باتوجه به بهینه بودن و سئو بالای وردپرس امکان جذب مشتری از موتورهای جستجوگر مانند گوگل افزایش می یابد. در این مطلب از روناک وب به معرفی امکانات یکی از نمونه کارهای طراحی پوسته ووکامرس که مربوط به فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال پرشین تک می باشد، می پردازیم. سفارش طراحی قالب ووکامرس این فروشگاه توسط گروه طراحی سایت آوا Avasite.ir به روناک وب داده شده و گروه ما وظیفه کد نویسی و تبدیل psd به قالب ووکامرس به صورت استاندارد و واکنش گرا را بر عهده داشته است. جهت مشاهده پیش نمایش و قابلیتهای پوسته همراه ما باشید.

طراحی پوسته ووکامرس فروشگاه کالای دیجیتال پرشین تک

طراحی پوسته ووکامرس استاندارد و بهینه

زمینه فعالیت فروشگاه پرشین تک ارائه کالاهای دیجیتال مانند: لپ تاپ، دوربین، تبلت، موبایل های هوشمند، گجتها و لوازم جانبی می باشد، در صفحه اصلی سایت با بهره گیری از ۶ اسلایدر به نمایش پرفروش ترین محصولات، جدیدترین و محبوب ترین کالاها، قابلیت فروش ویژه برای نمایش محصولات دارای تخفیف با تایمر معکوس نشان دهنده اتمام زمان ویژه بودن محصول (شبیه سایت دیجی کالا) و در نهایت نمایش آخرین لوازم جانبی منتشر شده در فروشگاه می باشد.
هدر قالب برای نمایش فهرست محصولات از مگامنو استفاده شده که به شکل واکنش گرا طراحی شده است و امکان تنظیم تصویر زمینه مگا منو از طریق پنل تنظیمات پوسته فراهم شده است.
در بخش توضیحات محصول با بکارگیری چندین تب امکان نمایش توضیحات کلی، جدول مشخصات فنی محصول، نقد و بررسی کاربران و خریداران کالا، قابلیت ارسال ویدئو توسط خریداران برای معرفی مزایا و معایب کالای دیجیتال و یا فرآیند خرید از فروشگاه و … را دارا می باشد. برای کدنویسی این بخش بیش از ده ها زمینه دلخواه استفاده شده تا مراحل درج محصول در سایت ساده تر شود و نویسنده زمان کمتری برای افزودن محصولات نیاز داشته باشد.
در بخش دسته بندی محصولات جستجو پیشرفته ایجکسی Ajax با امکان تفکیک قیمت توسط نوار جی کوئری، انتخاب دسته بندی کالا، انتخاب رنگ محصول و … قرار داده شده همچنین نمایش نتایج فیلتر کالا به صورت آژاکس و بدون بارگذاری مجدد صفحه وب می باشد.

استانداردهای رعایت شده در کد نویسی قالب ووکامرس

همینطور که میدانید ابتدا باید طرح psd رابط کاربری سایت را تبدیل به پوسته وردپرس کرد و پس از طراحی قالب وردپرس آنرا با افزونه woocommerce سازگار کرد. در کدنویسی و واکنش گرایی پوسته استانداردهای html5 ، css3 و jquery  رعایت شده تا در نهایت سایت در کنسرسیوم جهانی وب w3c معتبر و ولید باشد همچنین از نظر سرعت بارگذاری بهینه شده بنحویکه دارای امتیاز جی تی متریکس ۸۳ در پارامتر YSlow و ۹۲ در PageSpeed با زمان لود صفحه عالی ۳٫۹ ثانیه باتوجه به تعداد بالای تصاویر و اسلایدرهای موجود در صفحه اصلی می باشد.

طراحی پوسته ووکامرس فروشگاه کالای دیجیتال پرشین تک

اگر قصد طراحی پوسته ووکامرس را دارید می توانید از طریق فرم ثبت سفارش و یا فرم تماس باما درخواست تان را برای گروه روناک وب ارسال نمایید.

دانلود فایل اسکرین شات صفحات متفاوت فروشگاه

1,776 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!