Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تبدیل psd به قالب وردپرس سایت طرح مذهبی Tarhemazhabi

تبدیل psd به قالب وردپرس سایت طرح مذهبی Tarhemazhabi

دسته بندی:

یکی از مهم ترین مراحل طراحی قالب وردپرس، کدنویسی و تبدیل psd به قالب وردپرس است. در این مرحله با رعایت استانداردهای کدنویسی html5 و css3 می توان باعث معتبر یا در اصطلاح ولید شدن کدهای سایت در کنسرسیوم جهانی وب w3c و در نهایت افزایش سئو سایت شد. از نمونه کارهای کدنویسی روناک وب می توان به وب سایت طرح مذهبی به آدرس Tarhemazhabi.ir اشاره کرد که وظیفه تبدیل رابط کاربری یا همان psd قالب سایت به پوسته وردپرس با کدنویسی کاملا استاندارد html و css با سرعت بارگذاری بالا نسبت به امکانات و اجزای قالب بر عهده گروه روناک وب بوده است. از سایر امکانات این قالب وردپرس مذهبی می توان به پشتیبانی از پنل تنظیمات قدرتمند برای مدیریت بخش های مختلف سایت، بهره مندی از ابزارک و فهرست دلخواه در بخش های مختلف پوسته، استفاده از نیوز تیکر براری نمایش دعا در هدر قالب، دارای جعبه دانلود حرفه ای برای نمایش و پخش آنلاین نوحه و فایلهای صوتی مطلب با امکان افزودن جزئیات برای هر فایل صوتی، استفاده از زمینه های دلخواه حرفه ای جهت سرعت بخشیدن به نوشتن مطلب، طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو که باعث سازگاری سایت با موبایل و تبلت می شود اشاره کرد.

تبدیل psd به قالب وردپرس سایت طرح مذهبی Tarhemazhabi

تبدیل psd به قالب وردپرس با کدنویسی استاندارد

پیش از این در مطلب مراحل طراحی قالب وردپرس فرآیندی که باعث بوجود آمدن پوسته ای استاندارد می شود را توضیح دادیم که اگر قصد راه اندازی سایت را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. گروه روناک وب برای حمایت از سایتهای مذهبی و فرهنگی تخفیفات ویژه ای را در نظر دارد پس اگر قصد راه اندازی وب سایت فرهنگی مذهبی و یا طراحی اختصاصی پوسته برای سایت تان را دارید با ما تماس بگیرید و تا ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

پیش نمایش صفحه اصلیپیش نمایش ادامه مطلب

1,150 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!