Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » به روز رسانی وردپرس فارسی توسط آپدیت نسخه انگلیسی

به روز رسانی وردپرس فارسی توسط آپدیت نسخه انگلیسی

دسته بندی:

پس از انتشار نسخه جدید توسط سایت اصلی وردپرس با پیامی مبنی بر بروز کردن نسخه فعلی به ورژن جدید در پیشخوان وردپرس روبرو می شوید که با مراجعه به برگه به روز رسانی ها، cms از ما می خواهد پس از گرفتن پشتیبان از پایگاه داده یا دیتابیس سایت مان آنرا به آخرین نسخه آپدیت کنیم تا مشکلاتی که می تواند امنیتی یا اشکال در کارکرد بخشی از سیستم مدیریت محتوا باشد رفع شود، در صفحه بروز رسانی پیشخوان می توان آپدیت منتشر شده به زبانهای انگلیسی و فارسی را مشاهده کرد سوالی که ممکن است از خودتان بپرسید این است که به روز رسانی وردپرس فارسی توسط آپدیت نسخه انگلیسی چه مشکلاتی می تواند برای سایت تان بوجود آورد؟ برای دریافت پاسخ سوال با روناک وب همراه باشید.

به روز رسانی وردپرس فارسی توسط آپدیت نسخه انگلیسی

مشکلات به روز رسانی وردپرس فارسی توسط آپدیت انگلیسی

همینطور که می دانید انتشار آپدیت فارسی وردپرس نسبت به ورژن انگلیسی و اصلی که می توان از سایت wordpress.org دانلود و مورد استفاده قرار داد، اندکی با تاخیر اتفاق می افتد متاسفانه در برخی مواقع پس از گذشت چندین هفته هنوز خبری از آپدیت فارسی نیست در این حالت می توانید وردپرس تان را پس از گرفتن پشتیبان از دیتابیس سایت توسط ورژن انگلیسی و اصلی بروزرسانی کنید تنها مشکلی که با آن مواجه می شود عدم ترجمه زبان فارسی متن برخی بخشهای پیشخوان یا داشبورد است یعنی دیگر وردپرس تان کاملا فارسی نیست و برخی کلمات انگلیسی هستند که این مشکل به دلیل بروز نبودن فایل ترجمه است. از نظر راستچین بودن، عملکرد بخش مدیریت و قالب سایت، تنظیمات اصلی وردپرس و ابزارکها و … هیچ مشکلی بوجود نمی آید و می توانید براحتی از سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید.

اگر سایت را با وردپرس انگلیسی به روز رسانی کردید می توانید پس از انتشار نسخه فارسی دوباره از طریق صفحه آپدیت پیشخوان اقدام به نصب نسخه فارسی نمایید و یا فایل ترجمه را از سایت پشتیبان رسمی وردپرس فارسی در ایران دانلود کرده از طریق پنل مدیریت هاست به آدرس wp-content > languages رفته و فایل ترجمه را جایگزین نسخه فعلی نمایید. البته اگر می خواهید دیگر پیغام هشدار انتشار نسخه فارسی در پیشخوان نمایش داده نشود باید از طریق داشبورد اقدام به به روز رسانی وردپرس فارسی کنید.

1,432 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!