Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » عدم نمایش هشدار به روز رسانی وردپرس توسط کد و افزونه

عدم نمایش هشدار به روز رسانی وردپرس توسط کد و افزونه

همینطور که می دانید با انتشار نسخه جدیدی از cms وردپرس یا منتشر کردن بروز رسانی برای افزونه و قالب های نصب شده پیام هشداری در داشبورد یا پیشخوان نمایش داده می شود که از مدیر می خواهد نسبت به آپدیت هسته سایت و پلاگین ها اقدام کند اگر به هر دلیلی قصد بروز رسانی سیستم مدیریت محتوا و افزونه های وردپرس را نداریم یا اینکه نمی خواهیم پیام هشدار در پیشخوان نمایش داده شود می توانیم براحتی با استفاده از کد یا افزونه عدم نمایش هشدار به روز رسانی وردپرس اینگونه اطلاعیه ها را مخفی کنیم تا دیگر نمایش داده نشوند. در این مطلب از روناک وب علاوه بر قظعه کد ساده به معرفی امکانات افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings می پردازیم پس همراه ما باشید.

عدم نمایش هشدار به روز رسانی وردپرس توسط کد و افزونه

افزونه و کد مخفی کردن یا عدم نمایش هشدار به روز رسانی وردپرس

پیام های هشدار برای راهنمایی و اطلاع رسانی مدیر سایت نمایش داده می شوند تا هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل یا آپدیت افزونه، قالب و هسته وردپرس اقدام کند در برخی موارد پس از فعال کرن پلاگین اطلاعیه ای برای انجام تنظیمات و یا ایجاد تداخل بین دو افزونه نمایش داده می شود در کل اینگونه هشدارها مفید هستند اما اگر به هر دلیلی قصد مخفی کردن آنها را دارید می توانید با نصب و تنظیم افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings تمام هشدار و اطلاعیه های وردپرس را غیرفعال کنید. پس از نصب و فعال کردن پلاگین با مراجعه به تنظیمات آن می توانید لیست افزونه های نصب شده در وردپرس را مشاهده کرده و با انتخاب تمام و یا برخی از آنها نمایش پیام هشدار را غیرفعال کنید.
روش بعدی استفاده از کد می باشد برای این منظور کد زیر را در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس تان کپی کنید.

add_action('admin_menu','wphidenag');
function wphidenag() {
remove_action( 'admin_notices', 'update_nag', 3 );
}

اگر نیاز به اطلاع از انتشار نسخه جدید افزونه ای خاص دارید اما نمی خواهید پیامهای هشدار سایر پلاگینها را مشاهده کنید می توانید از افزونه معرفی شده که امکان مدیریت بیشتری را دارد استفاده کنید.

1,570 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!