Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس به شکل دلخواه Custom Login Plugin

تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس به شکل دلخواه Custom Login Plugin

در هر سیستم مدیریت محتوای وب سایتی برای مدیریت مطالب، کاربران و نحوه عملکرد cms نیازمند ورود به بخش مدیریت آن سیستم هستیم در وردپرس نیز برای اعمال تغییرات و مدیریت سایت باید از طریق فرم ورود وردپرس وارد داشبورد یا پیشخوان شد تا بر عملکر تمام بخشهای سایت باتوجه به دسترسی تعیین شده مدیریت کرد. فرم ورود به پیشخوان مدیریت وردپرس در حالت پیش فرض دارای ۲ فیلد نام کاربری و رمز عبور می باشد که کاربر با وارد کردن یوزر و پسوردش می تواند وارد داشبور شود از نظر گرافیکی شکل فرم بسیار ساده و لوگو وردپرس نیز در آن نمایش داده می شود اما براحتی می توانید با استفاده از افزونه های تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس به شکل دلخواه Custom Login Plugin صفحه ورود اختصاصی برای سایت تان بسازید. اگر موضوع و نحوه فعالیت وب سایت تان طوری است که کاربران نیازمند عضویت هستند می توانید با طراحی گرافیکی و زیبا صفحه ورود کاربران بیشتری را جذب نمایید، صفحات ورود اختصاصی بیشتر برای شرکتهای طراحی سایت مفید می باشد. در این مطلب از روناک وب چند افزونه کاربردی جهت تغییر فرم ورود وردپرس معرفی می شود که می توانید به دلخواه از آنها استفاده کنید پس همراه ما باشید.

تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس به شکل دلخواه

افزونه تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس

عملکرد تمام پلاگینهایی که برای این منظور استفاده می شوند یکسان بوده و تنها در برخی جزئیات و امکانات متفاوت هستند سعی می کنیم بهترین افزونه تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس را معرف نماییم.
اولین پلاگین Custom Login Plugin می باشد که امکان تغییر تقریبا تمام قسمتهای صفحه ورود به وردپرس را دارا می باشد. پس از نصب و فعال سازی باید تنظیمات دلخواه را انجام دهیم برخی از جزئیاتی که می توان تغییر داد عبارتند از:

  • امکان عوض کردن لوگو وردپرس با لوگو دلخواه
  • قابلیت تغییر رنگ زمینه یا انتخاب تصویر زمینه صفحه ورود
  • ایجاد اسلایدشو از چند عکس به عنوان تصویر زمینه
  • قابلیت جابه جایی و تعیین موقعیت فرم ورود در صفحه
  • امکان انتخاب رنگ متن و زمینه برای فرم و فیلدها
  • قابلیت تعیین Opacity شفافیت و روشنایی فرم ورود
  • امکان انتخاب عکس زمینه برای فرم
  • قابلیت افزودن آیکون و لینک شبکه های اجتماعی زیر فرم
  • و …

افزونه دوم Custom Login Page Styler – Admin login page نام دارد همینظور که از اسمش پیداست توسط آن می توانید تمام اجزای موجود در برگه ورود به داشبورد وردپرس را ویرایش کنید از رنگ متن و حاشیه گرفته تا تغییر لوگو و افزودن تصویر زمینه دلخواه و … را می توان تنظیم کرد. این پلاگین با وردپرس شبکه و افزونه های بادی پرس و بی بی پرس سازگاری دارد. برخی از قابلیتهای کلیدی آن عبارتند از: امکان مخفی کردن پیام های هشدار، قابلیت مخفی کردن لینک بازیابی کلمه عبور و بازگشت به وبلاگ، پنهان کردن لوگو وردپرس یا افزودن تصویر دلخواه به جای لوگو و … تنها بخشی از ده ها امکانات افزونه می باشند.

سومین افزونه Custom Login نام دارد که یکی از محبوب ترین پلاگینهای تغییر ظاهر صفحه ورود به پیشخوان وردپرس است از نظر امکانات اندکی ضعیفتر از پلاگین اول عمل کرده ولی توانایی ایجاد و تغییر صفحه ورود را به شکل دلخواه دارد. اگر به دنبال افزونه ای هستید که کار با آن راحت تر باشد و دردسر کمتری برای تنظیم آن داشته باشید این گزینه برای شما مناسب است. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

توسط هر کدام از پلاگینهای تغییر ظاهر فرم ورود پیشخوان وردپرس معرفی شه می توانید براحتی برگه ورود اختصاصی برای سایت تان ایجاد کنید. پیش از این در مطلبی از روناک وب فرم عضویت پیشرفته وردپرس را معرفی کردیم که می توانید با بکارگیری آن در کنار این افزونه جلوه خاصی به سایت تان بدهید.

1,849 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!