Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » حذف نسخه وردپرس توسط کد و افزونه مخفی کردن نگارش وردپرس

حذف نسخه وردپرس توسط کد و افزونه مخفی کردن نگارش وردپرس

یکی از راه های افزایش بیشتر امنیت سایتهای وردپرسی مخفی کردن نگارش وردپرس مورد استفاده است، با وجود اینکه تمام متخصصان بر این موضوع که همیشه باید بعد از انتشار نسخه جدید وردپرس آنرا به روز رسانی کرد تا مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشته رفع شوند تاکید دارند هنوز هستند وبمسترانی که از نسخه های قدیمی استفاده می کنند البته ممکن است دلایلی مانند عدم سازگاری یکی از افزونه های کاربردی سایت شان با نسخه جدید و یا انتظار برای آزمایش و رفع باگ های احتمالی را داشته باشند. در این مطلب از روناک وب دو روش حذف نسخه وردپرس توسط کد و افزونه مخفی کردن نگارش وردپرس برای بالا بردن امنیت سایت آموزش داده می شود پس تا انتها همراه ما باشید.

حذف نسخه وردپرس توسط کد و افزونه مخفی کردن نگارش وردپرس

کد و افزونه حذف نسخه وردپرس

برای مخفی، پنهان کردن و یا حذف ورژن وردپرس از کدهای html منبع قالب می توان از کد یا افزونه استفاده کرد. نسخه وردپرس توسط تابع bloginfo(‘version’); در متاتگی با نام generator چاپ و نمایش داده می شود، ساده ترین روش جلوگیری از نمایش ورژن حذف این متاتگ از فایل header.php می باشد اگر در کدهای هدر قالب تان متاتگ ژنراتور وجود داشت آنرا حذف کنید. در اکثر مواقع این متاتگ توسط خود وردپرس بدون فراخوانی در قالب ایجاد می شود در این حالت برای حذف آن می توانید از دو روش کد یا افزونه استفاده کنید.

افزونه حذف نگارش وردپرس Remove Version می باشد که پس از نصب و فعال سازی به طور خودکار عدد مربوط به نسخه وردپرس را از متاتگ ژنراتور، انتهای آدرس فایلهای css و js و در نهایت از آدرس لینک های موجود در خوراک فید آر اس اس Rss سایت حذف می کند. اگر از وبمسترانی هستید که مدام در حال تغییر پوسته هستید بهتر است از این پلاگین استفاده کنید.

اگر می خواهید از کد مخفی کردن نگارش وردپرس استفاده کنید تنها کافیست کدهای زیر را در فایل فانکشن functions.php پوسته وردپرس تان کپی کنید. فراموش نکنید قبل از هرگونه ویرایش ابتدا نسخه پشتیبان تهیه کنید.

function ronakweb_remove_version() { return ''; }
add_filter('the_generator', 'ronakweb_remove_version');
2,004 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!