Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نمایش آخرین ارسال انجمن در وردپرس توسط کد و افزونه

نمایش آخرین ارسال انجمن در وردپرس توسط کد و افزونه

یکی از بهترین روش های پشتیبانی برای سایتهای خدماتی و فروشگاهی راه اندازی تالارهای گفتگو یا انجمن می باشد تا الاوه بر امکان پاسخگویی مدیر به تاپیکها کاربران نیز بتوانند در مباحث شرکت و به یکدیگر کمک کنند. اگر سایت تان دارای فروم می باشد می توانید با نمایش آخرین ارسال انجمن در وردپرس توسط کد و افزونه معرفی شده برا هر انجمن ساز، آخرین تاپیکهای ارسالی در تمام تالار گفتگو را در محلی از قالب وردپرس به بازدیدکنندگان نمایش دهید. در این مطلب از روناک وب چند پلاگین و کد برای اسکریپت های انجمن ساز مای بی بی mybb، ویبولتین vbulletin، ای پی بورد ip board و زنفورو xenforo معرفی می شود که می توانید از آنها جهت نمایش جدیدترین ارسالهای انجمن با نام نویسنده و تعداد بازدید در طراحی قالب وردپرس استفاده کنید.

نمایش آخرین ارسال انجمن در وردپرس توسط کد و افزونه تالار گفتگو

افزونه نمایش آخرین ارسال انجمن ها در وردپرس

همینطور که میدانید اسکریپتهای انجمن ساز مختلفی وجود دارند که برخی از آنها متن باز و رایگان بوده و برخی دیگر تجاری و نیازمند خرید لایسنس فعال سازی هستند، از معروف ترین آنها می توان به انجمن ساز mybb، vbulletin، ip board و xenforo اشاره کرد، خوشبختانه برای این اسکریپتها افزونه وردپرس و یا کد نمایش آخرین ارسال ها در قالب وردپرس وجود دارد که می توانید براحتی و با تنظیم چند بخش ساده جدیدترین تاپیکها را نمایش دهید.

اولین افزونه mybb Last Topics می باشد که تنها برای نمایش ارسالهای اسکریپت مای بی بی مناسب است. پس از نصب و فعال سازی با مراجعه به بخش تنظیمات آن باید اطلاعاتی مانند: آدرس انجمن سایت، اطلاعات اتصال به پایگاه داده از قبیل: نام پایگاه داده و رمز عبور دیتابیس، پیشوند جداول پایگاه داده انجمن و تعداد عنوان مطالب مورد نمایش را مشخص کنید سپس با استفاده از ابزارک افزونه آخرین ارسال های انجمن مای بی بی را در هر مکان از پوسته وردپرس نمایش دهید. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

دومین پلاگین Ipb Last Topics برای نمایش آخرین ارسال های اسکریپت انجمن ساز ای پی بورد ip board است که از محبوبیت خاصی در بین کاربران ایرانی برخوردار شده، بعد از نصب و فعال سازی باید اطلاعات مورد نیاز آنرا که برای اتصال به پایگاه داده انجمن می باشد را در تنظیمات افزونه وارد و تعداد تاپیکهایی که قصد نمایش آنرا داریم مشخص کنیم. سپس از ابزارک برای نمایش جدیدترین ارسالها استفاده می کنیم تا عنوان topic به همراه نام کاربر ارسال کننده، تعداد پاسخ ها و میزان بازدید را در جدولی به شکل زیبا نمایش دهیم.

امکان هماهنگ سازی اسکریپت پیشرفته xenforo با وردپرس نیز توسط افزونه تجاری XenWord میسر است که می توانید از طریق انجمنهای پشتیبانی اسکریپت زنفورو آنرا تهیه و بر روی وردپرس نصب نمایید.

کد نمایش آخرین ارسال های ویبولتین در وردپرس

به جرات می توان گفت محبوب ترین اسکریپت ساخت تالار گفتگو در بین وبمستران ایرانی ویبولتین vbulletin می باشد که میزبان بسیاری از انجمنهای تخصصی و عمومی می باشد به همین دلیل اکثر کاربران به دنبال روشی جهت نمایش جدیدترین تاپیکهای ارسالی ویبولتین در صفحه اصلی قالب وردپرس هستند. باتوجه به اینکه اکثر افزونه های وردپرسی که این قابلیت را ایجاد می کنند دارای مشکل هستند می توانید براحتی و با استفاده از کد نمایش آخرین ارسال انجمن ساز ویبولتین را در وردپرس تان به صورت Ajax آژاکسی نمایش دهید البته آشنایی با تعدادی از توابع وردپرس مورد استفاده در طراحی پوسته وردپرس باعث بالا بردن سرعت اجرای کار خواهد شد.

ابتدا فایلهای مورد نیاز را از اینجا با حجم ۸ کیلوبایت دانلود و در پوشه قالب وردپرس تان کپی کنید سپس کدهای css فایل forum.css را در انتهای یوه نامه قالبتان که عموما بانام style.css است کپی کنید. در مرحله بعد کد و توابع موجود در فایل Copy This Code to theme.txt را در هر محل از قالب وردپرس که قصد نمایش جدیدترین ارسال های ویبولتین را دارید کپی کنید و در نهایت فایل MTForumsBlock.php را ویرایش می کنیم تا اطلاعات پایگاه داده و آدرس انجمن را در خطهای ۴ تا ۱۲ مطابق تصویر زیر وارد کنید.

کد نمایش آخرین ارسال های ویبولتین در وردپرس

تصویر بالا خطوط ابتدایی فایل MTForumsBlock.php که هسته اصلی نمایش جدیدترین تاپیکهای ویبولتین در وردپرس است را نمایش می دهد اطلاعات پایگاه داده انجمن را به جای متون زرد رنگ وارد می کنیم.
متغییر Last_New که مقدار ۲۰ را گرفته تعداد نمایش آخرین ارسال انجمن را نمایش می دهد که می توانیم به عدد دلخواه تغییرش دهیم.
db_server که بر روی localhost تنظیم شده شاخه ای که انجمن در آن نصب است را نمایش می دهد که تقریبا در تمام سایتها یکسان و لوکال هاست می باشد پس نیازی به تغییر آن نیست.
db_name نام پایگاه داده ای است که اطلاعات انجمن در آن ذخیره می شود.
db_username نام کاربری متصل به دیتابیس می باشد.
db_password رمز عبور پایگاه داده است و در نهایت forumurl آدرس دقیق انجمن سایت می باشد.

در صورتیکه مراحل را بدون مشکل طی کرده باشید در محلی که کدهای مربوط به نمایش آخرین ارسال انجمن ویبولتین را قرار داده اید باید شاهد جدیدترین تاپیکها به همراه نام ارسال کننده، تعداد پاسخ و بازدید از تاپیک باشید همچنین صفحه بندی و کلیدهای مکان نما قبلی و بعدی برای مرور بین صفحات به صورت ایجکس نیز نمایش داده می شوند.
پیش از این در روناک وب به مقایسه بین افزونه انجمن ساز وردپرس و اسکریپت ساخت تالار گفتگو پرداخته ایم که می توانید مقاله آنرا نیز مطالعه نمایید.

1,545 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. majid می گه:
    ۱۰:۴۵ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۳۰ دی ۹۴

    ممنون

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!