Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزایش حجم آپلود وردپرس بارگذاری فایل حجیم در رسانه وردپرس

افزایش حجم آپلود وردپرس بارگذاری فایل حجیم در رسانه وردپرس

وظیفه بخش رسانه در پیشخوان وردپرس بارگذاری یا آپلود فایل های چند رسانه ای مانند: عکس، موسیقی و فیلم و فایلهای فشرده می باشد تا در هنگام نوشتن مطلب از آنها استفاده شود. وقتی از طریق افزودن پرونده چند رسانه ای در ویرایشگر متنی وردپرس فایلی را آپلود می کنیم فایل مورد نظر در کتابخانه رسانه وردپرس ذخیره می شود که همان پوشه uploads وردپرس می باشد. مشکلی که این بخش دارد محدودیت حجم آپلود فایل وردپرس می باشد یعنی نویسنده و مدیر برای بارگذاری فایل محدود به استفاده از حجم مشخصی می باشد در گذشته حجم آپلود فایل به ۲ مگابایت محدود شده بود که با وجود افزایش به ۱۲۸ مگابایت هنوز برخی از وبمستران نیاز به پشتیبانی از فایلهای حجیم تر را احساس می کنند در این مطلب از روناک وب افزونه و کد مورد نیاز برای افزایش حجم آپلود وردپرس جهت بارگذاری فایل حجیم در رسانه وردپرس معرفی و آموزش داده می شود پس تا انتها همراه ما باشید.

افزایش حجم آپلود وردپرس بارگذاری فایل حجیم در رسانه وردپرس

کد و افزونه افزایش حجم آپلود وردپرس

اگر نیاز به بارگذاری فایلهای حجیم در وردپرس را دارید پیشنهاد می شود به دلیل عدم استفاده بیش از حد از منابع سرور فایلهای مورد نیاز را در فضای میزبانی وب دیگری که می تواند هاست دانلود سایت باشد آپلود نمایید سپس لینک آن را در سایت اصلی مورد استفاده قرار دهید اما اگر به هر دلیلی قصد افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس را دارید می توانید از افزونه و یا کدهای معرفی شده استفاده کنید.

افزونه بالا بردن حجم آپلود فایل در وردپرس

افزونه بالا بردن حجم آپلود فایل در وردپرس

راحت ترین روش استفاده از افزونه برای بالا بردن میزان حجم آپلود به مقدار دلخواه در سایت وردپرسی می باشد برای این منظور پلاگین بسیار سبک PBP IUL را دانلود و نصب نمایید سپس آنرا فعال کرده و به پنل مدیریت آن مراجعه کنید تنها تنظیمی که وجود دارد میزان حجم مورد نیازتان است. در تنها فیلد افزونه میزان حجم را برحسب بایت byte وارد کنید و بر روی ثبت submit کلیک کنید کار تمام شد اکنون با مراجعه به بخش آپلود در رسانه وردپرس شاهد افزایش حجم به میزان تعیین شده هستید. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

کد افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

این روش کمی نسبت به استفاده از افزونه دشوارتر می باشد البته فقط کمی! برای اینکار می توانید از سه کد که هر یک مربوط به بخشی از وردپرس و هاست می باشد استفاده کنید. از بین ۳ کدی که معرفی می شود راحت ترین آنها کد بالا بردن حجم آپلود با استفاده از فایل فانکشن functions.php قالب است، برای اینکار از بین کدهای زیر کد php مربوط به فانکشن را در functions.php پوسته تان کپی کنید و انرا ذخیره کنید. البته فراموش نکنید قبل از هرگونه ویرایش فایل پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل جایگزین کنید.
شیوه دیگر افزایش حجم آپلود وردپرس استفاده از توابع و کدهای .htaccess است که می توانید با مراجعه به محل نصب وردپرس فایل اچ تی اکسس را ویرایش و کدهای معرفی شده را در آخرین خط بعد از توابع خود وردپرس کپی کنید، حجم تعیین شده ۲۵۶ مگابایت می باشد که می توانید آنرا افزایش و یا کاهش دهید.
آخرین روش افزایش حجم آپلود وردپرس ویرایش فایل php.ini در هاست و سرور می باشد، به دلیل اهمیت و حساسیت بالای php.ini بیشتر هاستینگ ها امکان دسترسی به آن را نمی دهند اگر می توانید آنرا ویرایش کنید کدهای معرفی شده را در آخرین خط پی اچ پی کپی کنید.

/* functions.php codes */

@ini_set( 'upload_max_size' , '256M' );
@ini_set( 'post_max_size', '256M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );

/* .htaccess codes */

php_value upload_max_filesize 256M
php_value post_max_size 256M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

/* php.ini codes */

upload_max_filesize = 256M
post_max_size = 256M
max_execution_time = 300

در این مطلب تقریبا تمام روشهایی که برای افزایش حجم آپلود وردپرس کاربرد دارد معرفی شد که می توانید به دلخواه از آنها استفاده کنید. نکته ای که باید رعایت کرد تنها استفاده از یکی از روشهای بالاست. اگر از htaccess یا php.ini استفاده کرددید در صورت بروز خطا با پشتیبان هاست تماس بگیرید و از آنها درخواست کنید تا محدودیت آپلود فایل در وردپرس را افزایش دهند.

2,523 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!