Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » اسکریپت شبکه اجتماعی فیسبوک فارسی phpfox

اسکریپت شبکه اجتماعی فیسبوک فارسی phpfox

اگر به دنبال راه اندازی سایت شبکه اجتماعی و جامعه مجازی هستید از بهترین و شبیه ترین اسکریپت به فیسبوک جهت راه اندازی شبکه اجتماعی اسکریپت شبکه اجتماعی phpfox می باشد ، این اسکریپت از نظر ظاهر و امکانات بسیار شبیه به فیسبوک است با توجه به موجود بودن نسخه فارسی اسکریپت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شبگه اجتماعی تان باشد در ادامه به معرفی امکانات اسکریپت شبکه اجتماعی فیسبوک فارسی phpfox می پردازیم .

اسکریپت شبکه اجتماعی فیسبوک فارسی phpfox

برخی از امکانات اسکریپت phpfox عبارتند از :

خوراک rss فید : این امکان باعث میشود تا کاربران شما همیشه به روز باشند و به صورت خودکار و بدون بارگزاری مجدد صفحه از رویدادها و پست های جدید مطلع شوند.

صفحه ها و گروه ها : این امکان را به کاربران میدهد تا بتوانند برای خود یک یا چندین صفحه و گروه شخصی داشته باشند.

برنامه ها : این امکان را به طراحان و برنامه نویسان میدهد که بدون نیاز به داشتن اطلاعات هاست یا سرور شما برنامه هایی را به وجود آورند و امکانات سایت شما را افزایش دهند.

نسخه موبایل : کاربران شما می توانند از ورژن موبایل نیز جهت ورود به سایت با موبایل استفاده کنند .

استفاده از ajax : قابلیت لود پست ها و وضعیت های منتشر شده کاربران و … توسط آجاکس شبیه به فیسبوک

فروشگاه اسکریپت : کاربران شما می توانند در قسمت فروشگاه سایت یک قسمت اختصاصی برای فروش یا تبلیغ جنس خود داشته باشند.

پول ساز : کاربران شما می توانند در قسمت فروشگاه سایت یک قسمت اختصاصی برای فروش یا تبلیغ جنس خود داشته باشند.

امکانات مدیریتی : کنترل پنل قدرتمند ارائه شده توسط ما این امکان را به شما می دهد که به تمام قسمت های سایت و پروفایل های کاربران احاطه ی کامل داشته باشید و همیشه از کوچکترین اتفاقات و رویدادهای شیکه ی خود و همچنین تمام فعالیت های کاربران خود مطلع شوید.

تبلیغات : شما می توانید با استفاده از ماژول کمپین تبلیغات که برای شما به صورت رایگان در اسکریپت قرار داده ایم از شبکه ی خود کسب درآمد کنید. شما با استفاده از این قسمت کنترل کامل بر روی تبلیغات را خواهید داشت به این شکل که میتوانید مشخص کنید کاربران با توجه به جنسیت، گروه سنی، محل زندگی و … تبلیغات مختص به آن قشر را مشاهده نمایند.

و …

جهت دانلود آخرین نسخه و مشاهده توضیحات بیشتر به همراه استفاده از پشتیبانی اسکریپت فارسی phpfox به سایت پشتیبان نسخه فارسی در آدرس phpfoxcenter.com مراجعه کنید .

5,162 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!