Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه حالت تعمیر برای وردپرس و رفع خطای در دست تعمیر

افزونه حالت تعمیر برای وردپرس و رفع خطای در دست تعمیر

یکی از قابلیتهای کاربردی وردپرس حالت تعمیر یا Maintenance می باشد که در هنگام به روز رسانی افزونه یا هسته خود وردپرس بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت با صفحه ای روبرو می شوند که در آن نوشته “سایت در دست تعمیر است چند لحظه دیگر مراجعه کنید” نمایش داده می شود وردپرس با اینکار به فرآیند بروز رسانی سرعت می بخشد. احتمالا با مشکل ماندن وردپرس در حالت تعمیر برخورد داشته اید در این حالت اگر بروز رسانی ها به هر دلیلی (پایین بودن سرعت اینترنت، عدم برقراری ارتباط با سایت اصلی وردپرس و …) با مشکل مواجه شوند سایت پیام خطای در دست تعمیر به بازدیدکنندگان نمایش داده می شود و نمی توانند مطالب و محتوای وردپرس را ببینند در این پست از روناک وب قصد معرفی چند افزونه حالت تعمیر برای وردپرس و آموزش رفع خطای در دست تعمیر را داریم پس با ما همراه باشید.

افزونه حالت تعمیر برای وردپرس و رفع خطای در دست تعمیر

افزونه حالت تعمیر برای وردپرس جهت ساخت صفحه تعمیر زیبا

همینطور که می دانید پیام خطای در دست تعمیر بدون هیچگونه امکانات خاص و ظاهر زیبا جایگزین محتوای سایت می شود در وب سایتهای پربازدید اگر زمان به روز رسانی افزونه، پوسته یا هسته وردپرس طولانی شود می تواند باعث نگرانی بازدیدکنندگان شود از طرفی نیز ظاهر خوشی ندارد به همین دلیل می توان با استفاده از افزونه حالت تعمیر در وردپرس صفحه ای زیبا با امکانات ارتباطی و پیام دلخواه ایجاد کرد تا در صورت رفتن وردپرس به حالت تعمیر به بازدیدکنندگان نمایش داده شود.

اولین و محبوب ترین افزونه حالت تعمیرات وردپرس WP Maintenance Mode می باشد این پلاگین الاوه بر جایگزین شدن با صفحه ساده تعمیرات امکان استفاده به عنوان صفحه به زودی بر می گردیم را نیز دارد از امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات بالای شخصی سازی برای تغییر رنگ متن ، تصویر زمینه و …
  • قابلیت نمایش فرم عضویت در سایت
  • امکان ایجاد شمارنده معکوس
  • دارا بودن فرم تماس برای ارسال پیام توسط کاربران به مدیر سایت
  • سازگار با وردپرس شبکه یا چند سایته
  • امکان نمایش صفحه شبکه های اجتماعی
  • واکنش گرا و سازگار با موبایل و تبلت
  • سازگاری کامل با تمام پوسته های وردپرس
  • دارای سئو و بهینه سازی بالا
  • و …

نمایش فرم تماس افزونه به صورت پاپ آپ و درون لایت باکس می باشد همچنین می توانید پیام دلخواهی را به کاربران نمایش دهید. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

دومین افزونه حالت تعمیر برای وردپرس Ultimate Maintenance Mode می باشد این پلاگین ساده تر افزونه بالا بوده به طوریکه می توان پیام دلخواهی را برای نمایش در حالت تعمیرات انتخاب کرد مزیت آن نسبت به افزونه WP Maintenance Mode امکان نمایش پیام هشدار برای خطا ۵۰۳ و فارسی بودن آن می باشد.

حل مشکل نمایش پیام خطای در دست تعمیر وردپرس

به احتمال قوی شما نیز با مشکل نمایش پیام خطا سایت در دست تعمیر است چند لحظه دیگر مراجعه کنید برخورد کرده اید، این پیام در صورتی نمایش داده می شود که به روز رسانی های وردپرس با مشکل روبرو شوند در این حالت می توان وارد پیشخوان وردپرس شد و سایت را مدیریت کرد اما با مراجعه به سایت تنها پیام خطا نمایش داده می شود برای رفع خطا و حل مشکل باید از طریق پنل مدیریت هاست (معمولا سی پنل یا دایرکت ادمین) وارد شاخه ای که وردپرس را در آن نصب کرده اید شوید و فایلی با نام Maintenance را حذف کنید به همین راحتی!

توسط افزونه حالت تعمیر برای وردپرس می توان الاوه بر ظاهر زیبا امکانات ارتبازی نیز برای بازدیدکنندگان ایجاد کرد.

1,474 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!