Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس جهت فروش بک لینک

افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس جهت فروش بک لینک

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از سایت در کشور عزیزمان ایران استفاده از اعتبار وب سایت بین موتورهای جستجو مخصوصا گوگل و بازدیدکنندگان برای درج لینک تبلیغاتی سایتهای دیگر که عموما تازه تاسیس هستند و می خواهند راه صد ساله را یک شبه طی کنند، می باشد در این نوع تبلیغات که به تبلیغ متنی شهرت پیدا کرده سایتهایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند و به دلیل نداشتن سابقه و رتبه در بین موتورهای جستجو بازدید کمی از انها دریافت می کنند با خرید بک لینک و قرار دادن لینک سایتشان در وب سایتهای معتبر و باسابقه که رتبه و ورودی خوبی از موتورهای جستجو دارند قصد بدست آوردن اعتبار و ورودی را دارند هرچند گوگل بارها اعلام کرده با لینکهای تبلیغاتی برخورد می کند ولی در عمل شاهد برخورد خاصی با سایتهای خاطی نیستیم و همین امر باعث شده تا خرید و فروش بک لینک و تبلیغات متنی همچنان ادامه داشته باشید در این مطلب قصد معرفی چند افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس جهت فروش بک لینک را داریم ! پس تا پایان همراه ما باشید.

افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس جهت فروش بک لینک

افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس

منکر این موضوع نمی شویم که سایتهای بزرگی مانند گوگل و یاهو نیز دارای سیستم تبلیغاتی هستند که درصد زیادی از آن را تبلیغات متنی تشکیل می دهد اما نحوه درج لینکهای تبلیغ متنی تفاوت بارز میان سایتهای خارجی و داخلی می باشد در واقع سایتهای داخلی بیشتر قصد فریب گوگل و سایر موتورهای جستجو را برای شناخته شدن به عنوان سایت معتبر و قابل اعتماد را دارند تا بتوانند ورودی بیشتری بگیرند درحالیکه شاید اینگونه نباشد.

به همین جهت افزونه های تبلیغاتی خارجی نمی تواند آنچنان که باید نیاز سایتهای داخلی را رفع نماید، اگر تصمیم تان را برای فروش بک لینک گرفته اید و برای اینکار قصد استفاده از افزونه تبلیغات متنی در وردپرس را دارید می توانید از یکی از دو افزونه Text Advertisements و یا Parsi Text ADS استفاده نمایید هر دو افزونه ها عملکرد کاملا یکسانی دارند به نحویکه پس از نصب و فعال سازی منویی در پیشخوان وردپرس ایجاد می کنند که میتوان با مراجعه به آن بی نهایت تبلیغ متنی ایجاد کرد.
البته افزونه Parsi Text ADS تا به این لحظه دارای امکانات بیشتری می باشد برخی از ویژگی های آن عبارتند از:

  • امکان درج عنوان، توضیحات و اطلاعات تماس تبلیغ دهنده
  • نمایش اطلاعات تبلیغ دهنده تنها در پیشخوان وردپرس
  • امکان افزودن خاصیت rel با مقادیر follow و nofollow به لینکها تبلیغاتی
  • قابلیت درج تاریخ انقضاء برای لینک و عدم نمایش تبلیغ پس از رسیدن به تاریخ مورد نظر
  • نمایش متن دلخواه بعد از منقضی شدن تبلیغ
  • قابلیت جستجو در تبلیغات متنی

هر دو افزونه دارای شیوه نامه و تم های زیبایی می باشند که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده نمایید، راه دیگر نمایش تبلیغ متنی بدون استفاده از افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس نوشتن کدهای html و css به طور مستقیم در هنگام طراحی قالب وردپرس می باشد.

قبل از معرفی افزونه تبلیغات متنی برای وردپرس در مطلبی از روناک وب افزونه وردپرس نمایش تبلیغات در گوشه صفحه نمایش را معرفی کردیم که می توانید از آن نیز استفاده نمایید.

1,376 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!