Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کد رنگ css جعبه پیام برای نمایش ارسال موفقیت آمیز، هشدار و خطا

کد رنگ css جعبه پیام برای نمایش ارسال موفقیت آمیز، هشدار و خطا

یکی از مهم ترین نکات در طراحی رابط کاربری سایت استفاده از رنگبندی مناسب می باشد با استفاده از ترکیب رنگهای مناسب می توان مفهوم و منظورمان را سریعتر به بازدیدکننده یا خریدار منتقل کنیم در رنگبندی وب سایت باید به تمام جوانب اهمیت داد به عنوان مثال برای نمایش هشدارها، پیام های موفقیت آمیز ، راهنمایی کاربر و … باید از رنگهای مناسب برای متن و زمینه جعبه پیام استفاده کرد بیشتر پیامهایی که در سایتها به کاربران نمایش می دهند مربوط به عضویت در سایت، ارسال دیدگاه و یا ارسال فرم تماس می باشد. در این مطلب از روناک وب قصد معرفی کد رنگ css جعبه پیام برای نمایش ارسال موفقیت آمیز، هشدار و خطا در فرمهای تماس یا سایر بخش های مورد نیاز را داریم پس تا انتها همراه روناک وب باشید.

کد رنگ css جعبه پیام برای نمایش ارسال موفقیت آمیز هشدار و خطا

کد رنگ css جعبه پیام Message Box در طراحی رابط کاربری

معمولا هشدارهایی که بعد از ارسال فرم تماس یا عضویت کاربر به نمایش گذاشته می شوند مربوط به موفقیت آمیز بودن و یا وجود خطا در مراحل ارسال به دلیل پر کردن اشتباه فیلد خاصی می باشد و سایر پیام ها در هنگام مشاهده فرم یا بخشی از نوشته نمایش داده می شوند تا اطلاعاتی را به کاربر منتقل کنند. استفاده از کد رنگ css جعبه پیام می تواند باعث سرعت بخشیدن به رفع مشکل ایجاد شده برای کاربر و رضایت بیشتر از سایت شود.
در زیر کدهای رنگ css مربوط به پیام اطلاع رسانی، پیام موفقیت آمیز بودن، هشدار یا اخطار به کاربر و پیام خطا نمایش داده شده که می توانید در پروژه های طراحی سایت خود از آنها استفاده نمایید.

.isa_info{color: #00529B;background-color: #BDE5F8;}
.isa_success{color: #4F8A10;background-color: #DFF2BF;}
.isa_warning{color: #9F6000;background-color: #FEEFB3;}
.isa_error{color: #D8000C;background-color: #FFBABA;}
// html tags
<div class="isa_info">Replace this text with your own text.</div>
<div class="isa_success">Replace this text with your own text.</div>
<div class="isa_warning">Replace this text with your own text.</div>
<div class="isa_error">Replace this text with your own text.</div>
1,532 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!