Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » پاک کردن فیلد افزونه فرم تماس وردپرس Reset Form

پاک کردن فیلد افزونه فرم تماس وردپرس Reset Form

به احتمال زیاد در فرم تماس یا بخش دیدگاه و نظرات برخی از سایتها دکمه و لینک پاک کردن فرم و ریست کردن متن نوشته شده در فیلدها را دیده اید که با کلیک بر روی آن تمام کلمات نوشته شده پاک شده و فرم تماس یا نظر آماده نوشتن اطلاعات جدید می شود این قابلیت را می توان با استفاده از تعیین نوع reset برای فیلد input که از تگهای فرم در Html است ایجاد کرد. اگر از افزونه فرم تماس وردپرس استفاده می کنید می توانید با کد معرفی شده در این مطلب قابلیت پاک کردن فیلد افزونه فرم تماس وردپرس را برای کاربران ایجاد کنید همچنین امکان استفاده از کد مورد نظر برای ریست و پاک کردن فرم دیدگاه های وردپرس نیز وجود دارد برای آموزش نحوه ایجاد قابلیت پاک کردن فرم ها در وردپرس و html با روناک وب همراه باشید.

پاک کردن فیلد افزونه فرم تماس وردپرس Reset Form

کد ریست یا پاک کردن فیلد افزونه فرم تماس وردپرس

بسیاری از سایتهای وردپرسی با استفاده از افزونه فرم تماس ۷ انواع فرمهای تماس باما یا پشتیبانی را ایجاد می کنند البته اگر از افزونه دیگری برای ایجاد فرم تماس در سایت تان استفاده کرده اید نیز می توانید از کد پاک کردن فرم استفاده کنید برای این منظور کدهای زیر را در بالای دکمه ارسال فرم یا در هر بخش از فرم که می خواهید قرار دهید تنها نکته ای که باید رعایت شود قرار دادن کد در بین تگ form می باشد.

<p><input type="reset" name="resetForm" value="reset form"></p>

در تصویر بالا و ابتدایی مطلب نحوه استفاده از کد در افزونه فرم تماس ۷ نمایش داده شده است.
توسط همین کد می توانید امکان ریست کردن فرم دیدگاه های وردپرس را نیز ایجاد کنید برای این منظور فایل نمایش فرم ارسال دیدگاه وردپرس که معمولا با نام comments.php در فایلهای قالب وردپرس می توان یافت را ویرایش کنید و کد را در کنار فیلد مربوط به ارسال دیدگاه قرار دهید. با توجه به نوع نمایش نظرات در وردپرس امکان دارد توابع مربوط به دیدگاه ها در فایل فانکشن functons.php قالب قرار گرفته باشد. اگر به هر دلیل نمی خواهید از کد استفاده کنید می توانید با استفاده از افزونه WP Reset Comment Form امکان افزودن دکمه پاک کردن فرم دیدگاه های وردپرس را ایجاد کنید اما ساده ترین روش برای پاک کردن فیلد افزونه فرم تماس وردپرس استفاده از کد معرفی شده می باشد.

1,434 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!