Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزودن تب به مطالب و برگه وردپرس – تب واکنش گرا وردپرس

افزودن تب به مطالب و برگه وردپرس – تب واکنش گرا وردپرس

در هنگام طراحی قالب وردپرس یا کدنویسی رابط کاربری سایت می توان با استفاده از تب ها امکان نمایش چند قابلیت را در یک بخش ایجاد کرد به عنوان مثال می توان مطالب تصادفی و نوشته های جدید را به همراه مطالب محبوب در یک بخش و به صورت تب بندی شده نمایش داد به طوریکه مرور بین تبها به همراه افکت زیبایی باشد اگر می خواهید در مطالب و برگه های وردپرس نیز تب بندی داشته باشید می توانید با افزونه وردپرس افزودن تب به مطالب و برگه وردپرس که دارای قابلت اضافه کردن تب واکنش گرا در پستهای وردپرس است این کار را انجام دهید همچنین اگر در قالب سایت تان امکان تب بندی وجود ندارد می توانید از افرونه های معرفی شده در این مطلب استفاده کنید پس با روناک وب همراه باشید.

افزودن تب به مطالب و برگه وردپرس - تب واکنش گرا وردپرس

پلاگین افزودن تب به مطالب و برگه وردپرس

اگر قصد ایجاد تب در نوشته را دارید می توانید از افزونه Tabby Responsive Tabs استفاده کنید تا براحتی بخشهای مورد نظرتان را به صورت تب بندی در وردپرس نمایش دهید از ویژگی های این افزونه می توان به امکان افزودن تب های آکاردئونی یا معمولی به همراه افکت در مطالب و برگه های وردپرس، امکان ایجاد یک گروه تب و استفاده در مطالب متفاوت با استفاده از کد میانبر، ایجاد تبهای واکنش گرا، امکان تعریف استایل و شیوه نامه دلخواه برای تبها، قابلیت نمایش تمام صفحه تب و … اشاره کرد، پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به بخش تنظیمات آن می توانید شخصی سازی های مورد نظر را انجام دهید.

افزودن تب به صفحه توضیحات محصول ووکامرس

اگر توسط ووکامرس فروشگاه راه اندازی کردید می توانید با استفاده از افزونه WooCommerce Custom Product Tabs Lite در صفحه توضیحات محصول تبهای جدیدی اضافه کنید همینطور که می دانید به طور پیشفرض ووکامرس دارای تبهای توضیحات ، اطلاعات محصول و دیدگاه یا نقد و بررسی محصول در برگه توضیحات کالا می باشد با استفاده از این افزونه می توانید تبهای جدید با موضوعات متفاوت ایجاد کنید.

در این مطلب برای افزودن تب به مطالب و برگه وردپرس و ووکامرس دو افزونه کاربردی معرفی شد که می توانید از آنها در سایت تان استفاده کنید.

1,456 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!