Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کد نمایش جدیدترین دیدگاه یا نظرات ارسالی در مطالب وردپرس

کد نمایش جدیدترین دیدگاه یا نظرات ارسالی در مطالب وردپرس

یکی از مهم ترین اجزاء هر قالب وردپرسی بخش ارسال دیدگاه یا نظر در مطالب است که عموما در انتهای مطلب قرار می گیرد و از بازدیدکننده و کاربر می خواهد نظرش را راجع به نوشته ای که مطالعه کرده با دیگران به اشتراک بگذارید از امکانات جالب بخش دیدگاه های وردپرس می توان به قابلیت نمایش آواتار و نام نویسنده دیدگاه، تاریخ و زمان دقیق نوشتن نظر ، امکان پاسخگویی به نظر دیگر کاربران و … اشاره کرد. در هنگام طراحی قالب وردپرس می توان با در نظر گرفتن بخشی برای نمایش جدیدترین یا آخرین دیدگاه های ارسالی در نوشته های وردپرس حس زنده و بروز بودن سایت را در بازدیدکنندگان القاء کرد برای این منظور می توان از ابزارک یا کد نمایش جدیدترین دیدگاه و نظرات وردپرس استفاده کرد در این مطلب کد و توابع به همراه کوئری یا حلقه نمایش دیدگاه های وردپرس معرفی خواهد شد پس تا پایان همراه روناک وب باشید.

کد نمایش جدیدترین دیدگاه یا نظرات ارسالی در مطالب وردپرس

کد نمایش جدیدترین دیدگاه یا آخرین نظرات وردپرس

اگر قالب وردپرس تان از ابزارک پشتیبانی می کند می توانید براحتی با قرار دادن ابزارک آخرین دیدگاه های وردپرس در محل مورد نظرتان قابلیت نمایش جدیدترین نظرات را در سایت تان ایجاد کنید، اما ابزارک اطلاعات زیادی را نمایش نمی دهد و تنها به نمایش نام نظر دهنده به همراه خلاصه ای از دیدگاه اکتفا می کند اگر می خواهید اطلاعات کاملتری در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید می توانید براحتی از کدهای زیر استفاده کنید.
ابتدا از فایل فانکشن پوسته تان پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل فانکشن را جایگزین کنید سپس کد نمایش جدیدترین دیدگاه های وردپرس زیر را در فایل functions.php قالب وردپرس تان کپی کنید.

<?php
function recent_comments( $posts = 5, $size = 25 ) {
global $wpdb;
$sql = "SELECT DISTINCT ID, post_title, post_password, comment_ID,
comment_post_ID, comment_author, comment_author_email, comment_date_gmt, comment_approved,
comment_type,comment_author_url,
SUBSTRING(comment_content,1,65) AS com_excerpt
FROM $wpdb->comments
LEFT OUTER JOIN $wpdb->posts ON ($wpdb->comments.comment_post_ID =
$wpdb->posts.ID)
WHERE comment_approved = '1' AND comment_type = '' AND
post_password = ''
ORDER BY comment_date_gmt DESC LIMIT ".$posts;
$comments = $wpdb->get_results($sql);
foreach ($comments as $comment) {
?>
<li>
<?php echo get_avatar( $comment, $size ); ?>
<div class="info">
<a href="<?php echo get_permalink($comment->ID); ?>#comment-<?php echo $comment->comment_ID; ?>">
<?php echo strip_tags($comment->comment_author); ?>: <?php echo strip_tags($comment->com_excerpt); ?>...
</a>
<span class="meta"><?php the_time('j F Y'); ?></span>
</div>
<div class="clear"></div>
</li>
<?php
}
}
?>

در کد نمایش جدیدترین دیدگاه به طور پیشفرض متغییر posts برای نمایش تعداد دیدگاه ها و size برای تعیین تعداد کاراکتر هر دیدگاه تعریف شده اند اگر کد را بدون تغیر مورد استفاده قرار دهید می توانید الاوه بر نام نویسنده نظر ، آواتار نویسنده دیدگاه ، لینک به دیدگاه ارسال شده ، خلاصه ای از دیدگاه و تاریخ ارسال دیدگاه را نمایش دهید. جهت فراخوانی تابع بالا از کد زیر در محل مورد نظر از قالب وردپرس استفاده کنید.

<?php recent_comments('5', '25'); ?>

می توانید با تغییر مقادیر ۵ و ۲۵ که به ترتیب نشانگر تعداد دیدگاه و تعداد کلمات خلاصه مطلب می باشد میزان نمایش دیدگاه ها و کاراکتر خلاصه مطلب را تعیین کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه Comments in WordPress در وردپرس مراجعه کنید.

2,262 بازدید ۲ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. محمد می گه:
    ۰۷:۲۵ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۴ اردیبهشت ۹۷

    سلام روز بخیر
    قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم
    برای عضویت در گروه جامعه وبمستران
    مهندس چرا نیومدی توی گروه
    خوشحال میشیم تشریف بیارید و دوستان دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
    گروه جامعه وب مستر ها
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

  2. najafi می گه:
    ۰۲:۲۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۴ فروردین ۹۹

    با سلام وقتی خود اخرین نظرات ، وردپرس را بدون پلاگین فعال میکنیم ، نظرات من (ادمین) را نشان میدهد. علت چیست؟

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!